Tacksam!

Även denna måndag är det dags att fundera över veckan som gått och vad jag är tacksam över:
 
tvättmaskin
olivtvål
paraply
löprunda i skogen (att knät håller)
morgonsoffa med alla företagare
vinst i form av chokladpraliner
skypesamtal från Kina
ljusa kvällar
doft av nyklippt gräs
solen som tittade fram
blommor, frukost och paket av sonen
massa grattis-sms
massa grattis på bloggen och FB
blommor
tjejmiddag
chokladfondue
jordgubbar
lugn lördagskväll i soffan
ett glas rött
champagne
skratta tills man ligger dubbelvikt
att Måns vann
härliga bloggvänner
 
 
Tacksamhetslistan gör jag tack vare EVA TRILLAN
 
 
 
1 Helena:

skriven

Lång och fin tacksamhetslista som rymmer både fritid och jobb. Skypesamtal - bra med teknik ibland som underlättar och sparar lite på miljön. Önskar dig en riktigt fin ny vecka! Kram

2 Anita Malta:

skriven

Oj, vad många härliga fynd du plockat fram från veckan som gått !! Just nu skulle jag väldigt gärna ligga dubbelvikt och skratta på en matta av nyklippt gräs ;-)
Ha en skön vecka Mia !!

3 Gemsofmylife :

skriven

Så härlig lista :) mycket värme i den :) samtal gratulationer sms
Och det gröna gräset ...oj vad det växer nu ;)
Kramisar❤️

4 Eva Trillian:

skriven

SÅ mycket i din lista får mig att le och Skypesamtal till Kina får mig att fundera på hur lätt det är att hålla kontakten numera :)
Önskar dig en god fortsättning på veckan!

5 BP:

skriven

Du och Eva är verkligen otroligt duktiga på att uppskatta allt som man egentligen bara tar för givet, som till exempel en tvättmaskin.

Å att kunna skypa med maken som befinner sig i Kina är ju egentligen het otroligt. Hur gjorde man förr? Ringde dyra telefonsamtal som fick inte vara längre än en minut - typ.

6 Maria:

skriven

Åh vad massa bra grejer på din lista!!

7 cissi:

skriven

Fin lista! Gillar mest "att skratta så man ligger dubbelvikt".....att skratta gott är härligt! :)
Kram

8 Veiken:

skriven

En lista med många fina saker. Det är bra att skriva ner tacksamhets-saker. Jag älskar Skype och är mycket tacksam över att det finns. Ett gott skratt förlänger dessutom livet! Ha det gott!

9 Violen på Brandholmen:

skriven

Så fint du har listat det du är tacksam över! Det finns så mycket, både stort och smått som skulle få plats på på min lista, men den blir av någon anledning aldrig skriven!
Ha det gott!

10 Susanne :

skriven

Oj viken fin lista!
Läste även precis om resan!
Fy vad otäckt med alla djur. Men samtidigt jätte spännande och roligt!
Jag skulle absolut vilja hänga med Fill.
Ha en jätte fin onsdag!
Kram.

11 Susanne :

skriven

Vilken fin lista blandat med smått och stort!
Underbart!

Kommentera här: