Kramar kan man aldrig få för många av

 
De här kramade varandra så vackert i minneslunden vid Åkers kyrka. Idag var en dag när jag både fick och behövde många kramar. En dag med många känslor när vi tog farväl av mormor. En fin begravning och snart ligger hon här i minneslunden hos morfar.
 
 
 
1 BP:

skriven

Först vill jag gärna ge dig en varm kram Mia - efter alla du redan fått antar jag!
Sedan vill jag säga att du knappast kunnat välja en bättre bild för att visa kärlek, närhet, värme, trygghet och samvaro...

2 Susanne :

skriven

Allt jag kan säga efter en sån dag är att jag känner med dig! ♡♡♡
Och ge dig en stor varm kram!
Hoppas denna dag i Stockholm kan skingra tankarna och ge er lite glädje!
Vad är det för teater ni ska se?

3 Eva Trillian:

skriven

Kramar kan man verkligen aldrig få för många _ Sänder en i tankarna till dig!
Fin bild till en vemodig dag!

4 Violen på Brandholmen:

skriven

En stor kram på en vemodig dag! Men nu får mormor träffa morfar igen som hon önskade!

5 cissi:

skriven

Nej kramar kan man aldrig få för många av! Här kommer en från mej.....KRAM!

6 Anita Malta:

skriven

En tänkvärd och passande skulptur i minneslunden så vackert omgiven av grönskan. Tusen varma kramar från mig också Mia. Önskar dig en riktigt fin helg !

7 Marit Johansson:

skriven

Oj så sorgligt, beklagar och skickar en nätkram.

8 Petra:

skriven

Näe kramar kan man aldrig få för många av.
Här kommer en ifrån mig.
Kram från Petra

9 Helena:

skriven

Kramar kan man aldrig få för mycket av. Kramar är fint. :-)

Kommentera här: