Triss i transportmedel

Cyklande bar. Alla som hoppade upp och skulle beställa fick hjälpa till att trampa.
 
Vad det här fordonet heter har jag ingen aning om. Men det såg lite mysigt ut att rulla fram lugnt och sakta.
 
Inte bara tandemcykel utan trippelcykel.
 
Alla bilder är från Kina 2013.
Fler transportmedel finns hos
 
 
1 Gunvor:

skriven

Härliga bilder på lite olika roliga transportmedel! Han på mittenbilden ser ut att ha det mysigt, men rullar han bakåt eller framåt månntro?

2 Anonym:

skriven

Häftiga transportmedel :) Hoppas allt är bra med dig!

3 Sophia:

skriven

Vet inte varför min kommentar ovan blev anonym då jag skrev mitt namn, men men det var iallafall jag :)

4 Freja:

skriven

Sådana cykelbarer fanns det på Amsterdams gator med, men där verkade det mer vara något som olika sällskap hyrde!

5 BP:

skriven

Tre fordon som jag faktiskt aldrig sett förut. Ettan är ju bara sååååå bra - matsmältning medan man äter liksom. Toppen idé - ingen risk att bli överviktig där inte;-)

6 Åke:

skriven

Mittenfordonet riktigt läckert :) Det skulle jag vilja prova!!!

7 Gärdsmygen:

skriven

Jag gillar ju baren extra mycket! Så himla häftigt! Lite kul att man sitter och trampar åt ett annat håll än man åker ;)

8 Berit E i Kasperian:

skriven

Fantastiska transportmedel, alla tre, några liknande har jag aldrig sett. :)
Framförallt baren och mittenfordonet skulle jag gärna vilja se - och prova - i verkligheten-. :)

9 Gammelsmurfen:

skriven

Onekligen intressanta transportmedel där ettan sticker ut lite (mer)

10 Herr Nilssons Fru:

skriven

Haha ja de där var häftiga fordon som jag aldrig sett tidigare. Den första var ju klart roligast. Alla äter o dricker gott o hjälps åt att komma framåt :)

Kramiz

11 Herr Nilssons Fru:

skriven

Haha ja de där var häftiga fordon som jag aldrig sett tidigare. Den första var ju klart roligast. Alla äter o dricker gott o hjälps åt att komma framåt :)

Kramiz

12 Caroline:

skriven

Haha, ja det var sig lite annorlunda transportmedel :)

13 Cecilia Artista:

skriven

Vilka häftiga transportmedel som jag aldrig har sett.
Favorit bli allt cykelbaren, så cool!

14 Anonym:

skriven

Nämen kolla, en rullande bar :) det har jag aldrig någonsin sett!!
Jättebra triss.

15 Artlover:

skriven

Roliga transportmedel i denna triss. Det är sådant man ska åka med i miljösynpunkt.

16 Marja:

skriven

Vilka roliga transportmedel du visar. En cyklande bar såg jag faktiskt i en park i Barcelona, men de andra färdmedlen har jag aldrig sett ens på bild. :)

17 cissi:

skriven

Haha, vilken häftig triss. Gillar alla bilderna men ettan skulle vara roligt att prova. Tänk ett gäng turfkompisar på turfrunda!

18 KajsaLisa:

skriven

Du har verkligen hittat uddasätt att förflytta sig :)

19 Veiken:

skriven

Den cyklande baren! Så himla häftigt! Den här trissen är helt i min smak! :)

20 Emelie:

skriven

Oj så häftigt! Ingen av dessa transportmedel hade jag sett förut! En cyklande bar, hur coolt som helst!

21 Anni:

skriven

Vilka helt makalöst fantastiska fordon! Jag är helt fascinerad!

Kommentera här: