Blir inte alltid som man har tänkt sig

Skulle ha varit i Norrköping nu hos dottern och hennes pojkvän. Tittat hur de har fått iordning det i nya lägenheten. Istället sitter jag hemma med katterna. Den ena katten har blivit sjuk, fått grus i urinröret och kunde inte kissa. Han hade så ont stackarn. Vi har varit hos veterinären och hon har klämt ut både kiss och grus och han har fått medicin. Han har sovit nästan hela eftermiddan men har i alla fall kissat en gång. Om det blir värre ska vi tillbaka imorgon. Jag håller tummarna att han piggar på sig!
 
1 Eva Trillian:

skriven

Stackaren. Hoppas verkligen att det värsta är över!

2 cissi:

skriven

Det gör jag med! Håller tummarna alltså!

3 KajsaLisa:

skriven

Jag är ingen expert, men urinsten kan bero å vad dom äter. I alla fall när det gäller hundar, kolla det med veterinären.

Svar: Ja visst är det så. Fick råd av veterinären att byta torrfodret så bara han blir lite piggare ska jag göra det.
Mia Ahlstrand

4 Nett:

skriven

Stackaren, hoppas att han kryar på sig! Norrköping finns alltid kvar till ett annat tillfälle :)

5 Marit Johansson:

skriven

Stackars liten, det är hemskt när husdjuren är sjuka. Håller tummarna att han piggar på sig!

6 BP:

skriven

Usch, det gör ont att bara läsa ditt inlägg. Låter som urinvägsinfektion för vuxna. Håller tummarna att han repar sig... och han lär sig att låta bli käka grus;-)

Kommentera här: