Utan

Skönt med sommar och att få gå utan täcke!
Så här fint var det imorse när jag släppte ut hästarna, nu är det helmulet igen...
 
 
1 Violen på Brandholmen:

skriven

En härlig försommarbild! Ser hoppfullt ut! Jag skulle också gilla att kunna gå ut utan "täcke" men det är fortfarande för kyligt för lättare klädsel.
Ha det bra!

2 Klimakteriehäxan:

skriven

Vilken fin sommarbild!

3 Marit Johansson:

skriven

Ser ut som bregottfabriken fast där jobbar väl inga hästar :)
Nej men allvarligt, en jättefin sommarbild!

4 Cecilia Andersson:

skriven

Vacker försommarbild med härlig grönska och vacker häst!

Svar: Tackar! :)
Mia Ahlstrand

5 Stare Ström:

skriven

Vem skulle inte vilja vara utan täcke nu?!!!

6 Monica o Jacob:

skriven

Fint väder och fin häst.
Har råkat ut för det motsatta, folk som rider och har hunden lös men nada koll inte roligt när hunden anfaller och ryttaren bara drar.
Själv har jag stenkoll på vovvarna och begär att andra ska ha det också.
Ha en bra dag, det har mulnat på här också.

7 Paula i pörtet:

skriven

Hej, det där fotot tänker jag inte visa hästarna här på gården! Det spöregnar för femtifjärde dagen i rad och hästarna går med täcken på och fryser, idag den 2 juni! Men, dom är inte utan färskt gräs för dom har fått komma på sommarbete! Och fördelen med kylan och regnet är väl just att gräset växer så det knakar
Kram

8 cissi:

skriven

Vilken härlig sommarbild.....måste vara en befrielse att bli av med täcket för en häst!
Har kollat med dottern, en eftermiddagsfika på stan skulle vara jättetrevligt om du fortfarande är kvar i stan vid halv tre-tiden!!? Kram

9 maria at inredningsvis:

skriven

ÅHH vilken fin häst :) jag började rida förra veckan på islandshäst de va underbart förutom att de regna haha

Ny post ute om solskydd till fönster :)

Ha en fin fortsatt vecka

LOVE Maria Inredning - it's Swedish for decor

10 Anita Malta:

skriven

En helt underbar bild !! Ett av världens vackraste djur i ljuvlig sommargrönska. Färgstarkt och väldigt snyggt :-)

11 BP:

skriven

Vilken härlig somrig bild! Å vilen fin och glänsande päls hästen har!
Å vädret vill jag inte ens tala om - hos oss slog det också om vid lunch...

12 Freja:

skriven

Har en bekant med hästar här i trakten, hon skrev på facebook att hon lagt på ulltäcken igen. Gissar att det inte brukar behövas i juni...

13 Anne-Mari:

skriven

Nydeleg bilde med vakker hest.
Ja, la oss håpe at sommarvarmen kjem snart så
både folk og dyr kan gå lettkledde.

Fin juni !

14 Helena:

skriven

Underbar sommarbild!Att ha hästar nära sig på sommaren är fantastiskt. Jag har inga egna, men grannarnas hästar strövar intill mig på somrarna i deras sommarhage.

15 Anita A:

skriven

Härligt för hästen att slippa täcket! Gillar att bilden är fotad lite underifrån så att mycket av ängen kom med och hästen själv får dominera bilden.

16 Anemonen:

skriven

En riktigt svensk sommarbild. Den är så vacker.

17 Anonym:

skriven

Hej igen Mia!
Verkar helt omöjligt att få till en träff, nästa torsdag sover jag till fram emot fyra tiden. Jag får helt enkelt ta en turfrunda till dina trakter på nästa långledighet så kan vi ta en lunch i Gnesta! :)
Kram

18 Susanne:

skriven

Vilken underbar somrig bild!
Jag längtar så otroligt mycket efter mer värme och sol nu.
Ha en fin kväll.
Susanne

19 Eva Trillian:

skriven

En fantastisk somrig och vilsam bild!

20 Nett:

skriven

Härlig bild :)
Idag har vi det kallt, men solen är uppe så det kan bli några grader varmare. :)

21 Veiken:

skriven

En underbar bild. Det ser ut som när jag var barn och det gick hästar på bete i varenda (nästan) hage!

22 Hanna:

skriven

Vilken underbar sommarbild, som ett vykort. Förstår att det måste kännas skönt för hästen med sommar och att slippa täcket, bara att njuta medan säsongen är här.

Kommentera här: