Trevlig Midsommar!

Önskar er alla en trevlig midsommar där ute i regnet!
 
Midsommarstången är en skapelse av dottern när hon gick i småskolan :)
 
 
1 Violen på Brandholmen:

skriven

Den gulligaste midsommarstång jag någonsin sett!
GLAD MIDSOMMAR! Vi får hoppas att regnet tar en lång vilopaus under dagen och att vinterkläderna inte är undanhängda!

2 Mormor:

skriven

Så fin og morsom åat du har tatt vare på den.
God midsommar.

3 Eva Trillian:

skriven

EN färggrann midsommarstång man blir glad av :)
Glad, och trevlig, midsommar, Mia!

4 Herr Nilssons Fru:

skriven

Glad Midsommar - Kramiz

5 Anita Malta:

skriven

En jättefin och färggrann liten midsommarstång ! Tur att man bevarar en del från tider som flytt. En verkligt minnesvärd skapelse från då din dotter var liten.
Tusen tack för mejl och omtanke Mia !! Önskar dig en riktigt skön Midsommarhelg och skänker i tanken många varma solstrålar från Malta. Kram :-)

6 BP:

skriven

Alltså den där majstången piggar verkligen upp... i det här vädret! Gillar den skarpt. Din doter var absolut före sin tid om man säger så:-)
Glad midsommar till dig med!

7 KajsaLisa:

skriven

Äntligen en midsommarstång som inte är skymd av paraplyer :)

8 Anonym:

skriven

Vacker skapelse :)
Trevlig midsommarhelg till dig!

9 Susanne :

skriven

Den var ju jätte fin! :)
Själv hittade jag en söt i plast på rusta som fick pryda vårat bord igår!
Kram.

10 Helena:

skriven

Åh, vilken nostalgi när jag ser din dotters midsommarstång. Minns att jag satt och gjorde en sån i tonåren. Önskar dig en fin fortsättning på midsommarhelgen!

11 Veiken:

skriven

Den midsommarstången är väl nästan oersättlig! Underbart!
Idag (midsommardagen) fick vi sommar. Frågan är ju hur länge?

12 cissi:

skriven

Fin midsommarstång! Hoppas du haft en riktigt bra midsommar! Kram

13 Paula i pörtet:

skriven

Det var mig en trevlig och annorlunda midsommarstång! I år stannade jag hemma på midsommaraftonen, lockades inte av myggiga hembygdsgården. Fast vad jag hörde så var dom mycket förskonade i år, konstigt med tanke på vädret. Annars trivs både mygg och knott alldeles fantastiskt bra här och jag tycker fåglarna är alldeles för dåliga på att fånga dem...
Somriga hälsningar från pörtet

14 Freja:

skriven

Vilken fin stång!

15 Caroline:

skriven

Regnet klarade vi oss faktiskt ifrån, otroligt nog, om man bortser från lite stänk på lördag kväll.

Hoppas du haft dig en bra helg!

16 kiki freese:

skriven

Härligt att du haft en bra midsommar, det är vi värda.
/Kiki

Kommentera här: