Tacksam...

Tittar tillbaka på veckan som gått och vad jag är tacksam över:
egentid
picknick vid havet
sista utbildningen innan sommaruppehållet
träff med gammal arbetskollega
fläkt i sovrummet
egensnickrat myggfönster
att tekokaren inte började brinna utan bara slog ut säkringen när den gick sönder
att den nya tekokaren var nedsatt 200kr
strawberry dauqiri
jordgubbar
smultron
17-årskalas med grillat och tårta
solsken och äntligen lite värme
vinst i EM-semifinalen
 
Vad andra är tacksamma över hittar ni hos
 
 
1 Carina:

skriven

Picknick vid havet. Kalas och solsken. Förstår din tacksamhet. Kram

2 Beate Pytz:

skriven

Japp, en toppen lista den här veckan också! Å U21 och värmen, ja, det är ju bara sååååååå bingo:-)
Drömmer fortfarande om Buffons rumpa;-)

3 Eva Trillian:

skriven

Läskigt med vattenkokaren :/ Skönt att det gick bra!
Picknick vid havet ... låter drömskt skönt!
Önskar dig en fin fortsättning på veckan!

4 Susanne :

skriven

Mycket härlig lista.
Picknick vid havet är ju riktigt härligt!
Kalas, grillat och strawberrydaquries
Mums vecka helt enkelt! :)
VM semi också och sist men inte minst sol och värme.
Stor kram till dig vännen!

5 Susjos:

skriven

Vilken fin lista!
Tack för kommentaren på min blogg, kul att du tittade in!
Nu måste jag titta vidare här inne :-)

6 Gemsofmylife:

skriven

Underbar lista som vanligt :)
Havet är underbart !!
Värme och solsken är bäst
Önskar dig en härlig start med många ljuspunkter den här veckan också
Kramisar

7 cissi:

skriven

Fin lista! Jordgubbar har jag också på min lista, det är mums! :)

8 Helena:

skriven

Fin veckolista! Det är något visst med de ord som man kan stätta "egen" före. Egentid, egengjord. Att ibland få spendera den egna tiden på en själv tycker jag är livskvalitet. Fin tisdag till dig.

9 Anna-Karin:

skriven

Oj, det där med tekokaren är verkligen något att känna sig tacksam för, att det gick bra. Jordgubbar har jag ätit många nu redan fast smultron har jag inte ätit några än. Jag får ut och leta efter dem. :)

Ha en bra somrig dag! /Anna-Karin

Kommentera här: