Tacksam så här på kvällen

Måndagar är det dags att blicka tillbaka på föregående vecka och fundera på vad vi är tacksamma över.
 
lunch med Cissi på http://ceciliasdag.blogspot.se/
min livs första turfrunda (följde med Cissi)
att ryggen blev bättre så jag kunde jobba
svenska jordgubbar
examensfirande
massa gott att äta och dricka
träffa dottern
fågelkvitter
ljusa varma kvällar
uppe på hästryggen igen efter ryggskottet
spontanbesök av vänner
hittat nytt viol-lakrits-te (jättegott)
bjuden på god middag av sonen
 
Det är tack vare EVA TRILLAN som jag och många fler gör detta!
 
 
1 Helena:

skriven

Vilken glad tacksamhetslista.Så härligt att luncha med en vän, träffa dottern och att få sätta sig på hästryggen igen. Guldstunder i tillvaron. Önskar dig en riktigt fin ny vecka, denna midsommarvecka. :-)

2 Carina:

skriven

Vad gott det låter med viol och lakrits te. Jag har viol/lakrits som favorit godis så nu ska jag prova på detta te också :)

Svar: Hoppas du hittar det för det är riktigt smaskigt :)
Mia Ahlstrand

3 BP:

skriven

Kul att du tar med det ljusa och varma kvällarna i din lista. Tre stycken blev det. Förvisso är de fortfarande ljusa, men nu är de kalla igen...

Å det där med massa äta och dricka är då helt i min smak. Dessutom är jag glad att du kan rida igen:-)

4 Susanne :

skriven

Härligt att höra att ryggen är bättre!
Och jätte mysigt att bli bjuden på middag av sina barn! ♡
Hoppas denna vecka börjat bra och att ni får en jätte trevlig midsommar oavsett väder! ;)
Kram

5 Eva Trillian:

skriven

Frisk rygg och en turfrunda i turfdrottningens sällskap :) det är bra saker det!

6 Spanaren:

skriven

Viollakritste lät gott :-)
Härlig tacksamhet som du har räknat upp. Tänk vad vi alla blir stärkta med att få läsa om alla fina små saker som vi är så tacksamma för. Tack för att jag fick läsa om din tacksamhet/ kram

7 Caroline:

skriven

Låter ju som en riktigt trevlig vecka, hoppas du nu slipper undan mer ryggvärk!

Kommentera här: