Framåt

Älskar att följa stigar framåt och se var jag hamnar...
 
Som en lerig stig i lummig grönska...
 
Eller som här när man får följa en stenstig...
 
Här var det svårt att se stigen, med andra ord lite lätt att gå fel. Och man vill ju inte hamna rakt i en krater...
 
Betydligt lättare att både gå och att hitta här... Ja om man hukar sig för träden förstås...
 
 
Spännande att se vad som döljer sig bortom kröken...
 
Ibalnd kan en stig kännas väldigt lång...
 
Ibland går en stig rakt in i skogen...
 
Bara att fortsätta framåt!
 
1 cissi:

skriven

Tänk var man kan hamna bara man går framåt....mycket spännande kan vänta runt hörnet! :)
Ha det fint!

2 Stare Ström:

skriven

Spännande stigar!

3 Paula i pörtet:

skriven

Hej, du har sett så mycket mer av världen än jag men jag tror att vi delar samma nyfikenhet på livet och på vad som döljer sig bakom nästa krök! Min exmake blev tokig på mig när vi var på strövtåg på nya ställen för jag skulle alltid gå en liten bit till, bara till nästa krök....
Kram

4 BP:

skriven

Du kan nog säkert gissa vilka av stigarna som var mina favoriter:) Å den nästsista stenstigen är inte bara hemlighetsful så man inte ser vart den leder utan otroligt vacker också.

Svar: Ska ge nattmatchen AUS-SVE en chans den här gången. Får väl se när/om jag somnar;-)

5 Violen på Brandholmen:

skriven

Så mycket spännande du får uppleva när du tar dig fram på de olika stigarna! Tufft ibland, mer lättframkomligt ibland!
Ha det bra!

6 Lottisen:

skriven

Så spännande! De stigarna skulle jag också vilja följa en bit framåt!

7 Klimakteriehäxan:

skriven

Vackra vägar framåt!

8 Helena:

skriven

Vilka underbara stigar att vandra längst. Naturupplevelse.
Som svar - jag har köpt den här i vår på Blomsterlandet. Fin tisdagskväll till dig!

9 Hanna:

skriven

Inga dåliga stigar du hittar heller, riktigt exotiska och spännande. Underbara bilder!

10 Herr Nilssons Fru:

skriven

De var spännande att följa din stig. visst är de mysigt o ro fullt att vandra så där på okända stiga o se vad som dyker upp längs stigen. Fina bilder.
Kramiz o Glad Midsommar

11 Monica o Jacob:

skriven

Ja här var det mycket stigar att ta sej fram på, den näst sista stenstigen blir min favorit :-)
Ha det bra

12 Skogstrollet:

skriven

Precis så tänker jag också - det finns så otroligt mycket att upptäcka.
Så mycket fina bilder!

Kommentera här: