Fotboll!

På söndagar vill BP att vi visar skyltar. Och eftersom det är fotbolls-VM och BP är den mest fotbollstokiga personen i denna bloggvärld så visar jag ju självklart en skylt som visar vägen till en fotbollsplan :)
 
 
Om någon undrar var denna fotbollsplan ligger, så ligger den i:
 
 
Och det ligger i sin tur vid Julita.
 
 
 
1 BP:

skriven

Mia, du är för härlig! Love you:-)
Att dina skyltar är helt i min smak förstår du ju. För du tog dem ju med den där fotbollsfreaken BP i åtanke. Sådant värmer kan jag säga:-)

Åsså fick du mig att googla Julita. Å det visade sig att orten ligger i Katrineholms kommun. Å just i Katrineholm har jag varit på träningsläger... för ett antal år sedan...

Tusen tack för detta perfekt skyltbidrag och länken:-))))

2 BP:

skriven

Glömde ju: Såg du på matchen Sverige-Montenegro? Alltså man kan säga om Zlatan vad man vill, men han levererar. Å Montenegro var då verkligen inte ofarlig. Isaksson i målet var faktiskt min favo i den matchen Trodde inte att han ens behövde göra sådana räddningar i DEN matchen...

Tycker Sverige kan vara glad och tacksam för att resultatet blev 3-1. Vad tycker du?

3 kiki freese:

skriven

Massa fotboll på G hör jag...Mer passande skyltinlägg finns nog inte.
/Kiki

4 Anita Malta:

skriven

Läckra skyltar även för mig som är det minsta intresserad av bollar ;-) Roligt att det inte behövs så mycket mer för att göra Beate lyrisk !!
Ha en skön vecka Mia :-)

Kommentera här: