I like - Ritter Sport

Ja att jag gillar vandringarna och naturen här det vet ni ju redan. Men mellan vandringarna kan man ju behöva lite energi och då passar ju denna perfekt!När jag jobbade som au-pair i Tyskland fanns denna ännu inte i Sverige. Jag förälskade mig i den goda chokladen och tycker fortfarande om den jättemycket.
 
 
1 Anita Malta:

skriven

Marsipan är supergott och det där ser riktigt energirikt ut. Ät på du så du orkar fortsätta att semestra ;-)

2 BP:

skriven

Japp, där håller jag helt med dig. Ritter Sport har världens godaste choklad. Tackar för Lidl, om säljer det märket ibland.
Om du kommer över "Rum Raisins Hazelnuts"- varianten så kan jag varmt rekommendera den. Den är gudomlig! Detta sagt av en som inte ens gillar choklad men den - mmmmmhhhh:-)

Jag menar du behöver ju daglig energi och du har ju mycket av din semester kvar;-)

3 kiki freese:

skriven

Helt klart en av de bästa chockladsorterna.
Ett måste när man klättrar och har sig :-)
/Kiki

4 Violen på Brandholmen:

skriven

Lyckliga du som har ett legitimt skäl att äta lite extra choklad! Stoppa i dig en bit då och då så att du håller orken uppe!
Fortsatt trevlig semester!

5 Anni:

skriven

Jajamensan, den har man ju mumsat på både en och hundrafemtio gånger ...
Nougaten är min favorit.

6 Anemonen:

skriven

Ja den är god men numera får jag avstå den.Grrrr tål inte nötter längre. Fresterska där.

7 Eva Trillian:

skriven

De gör verkligen god choklad :) Tack och lov för import!

8 Marie i Skrifvarstugan:

skriven

Så god den är ! Mums för choklad. Sägs ska vara nyttigt också :)

Kommentera här: