Helgbilden

 
 
Vandring, vandring och lite mer vandring - det är vad vi gjort denna helg! Underbart vackert, men väldigt kuperat, backe upp, backe ner hel tiden. Den där lilla pricken högst upp på sista bilden det är jag :)
 
 
 
 
1 Anita Malta:

skriven

Underbara bilder i en vacker miljö. Ja, som en liten prick syns du högt däruppe. Verkligen roligt att du tar dig tid att dela med dig till oss andra. Sen måste du ju vila benen också ;-) Vandring, skidåkning och simning är nog den bästa motion man kan få. Önskar jag vore där du är. Här börjar det bli för hett att "vandra" utmed havspromenaden ;-) Får väl ta mig ett dopp i medelhavet snart bara inte vågorna skvalpar för mycket ;-) Ha det så bra ni bara kan på er resa !!!

2 KajsaLisa:

skriven

Det där tror jag är ett sät att ha semester och komma hem piggare, härliga vyer :)

3 Violen på Brandholmen:

skriven

Vilken vacker miljö! Du kommer att få jättestarka ben om du klättrar upp och ner i det kuperade landskapet!
Ha det fortsatt bra och njut av semestern!

4 Sophia:

skriven

Underbart vackra bilder! Ser härligt ut!

5 Anonym:

skriven

Väldigt vackra bilder och vilka underbara vyer ni sett under era vandringar. Det är avkopplande trots att det är fysiskt jobbigt att vandra. Härligt!

6 Helena:

skriven

Mäktigt landskap och enorma vidder du visar i dina vackra foton. Fin kväll!/Krma

7 Anni:

skriven

Alltså. Sommaralperna kan jag inte få nog av! SÅ vackert! Njut, mänscha!

8 Elisabeth:

skriven

Fina vyer!

Kommentera här: