Tacksamhet och ännu lite ledig

Åter måndag och dags att tänka igenom vad jag varit tacksam för senaste veckan.
 
nya altanen
gott vin
härliga vänner
små presenter
läsa bok
sol
värme
bad
cykeltur
massor av svamp
massor av blåbär
blåbärspaj med vaniljsås
filmjölk med blåbär
att dottern och sambon kom på besök
nya grillen
bokföringen klar
egenodlade grönsaker
min familj
födelsedagskalas hos mamma
migräntabletter
ny resa bokad till hösten
myggfönster
fortfarande halvt om halvt ledig, jobbar när jag känner för det :)
 
 
 
 
1 Marie i Skrifvarstugan:

skriven

Låter som du haft en härlig vecka.
Ha det fortsatt fint på denna nya vecka !

2 Malin:

skriven

Vilken härlig vecka. Myggfönster är en nödvändighet, blir så mycket kliande annars :-)

3 Helena:

skriven

Vilken härlig vecka med många händelser. Blir nyfiken på vad det goda vinet heter: ;-) Visst är det härligt i vårt avlånga land att vi kan plocka bär och svamp. Fanns med hos mig med denna vecka. Fin ny vecka till dig Mia!/Kram

4 Eva Trillian:

skriven

Halvt om halvt ledig fortfarande och ny resa bokad är raderna som hoppar upp och gör sig mest synliga när jag läser :) Låter skönt!
Önskar dig en fin halvt om halvt-vecka :)

5 Fru Fräken :

skriven

Det var en hel del att vara tacksam för!
Önskar dig ännu en skön vecka!

6 BP:

skriven

En lång, fin och diger lista. Fastnar såklart på höstresan som ni har bokat. Ska bli spännande att höra var ni hamnar. För ni väljer alltid toppen ställen har jag sett:-)

7 Caroline:

skriven

Ja tänka sig att sommarvärmen kom till slut, riktigt härligt :)
Låter också roligt att ha en resa inbokad. Det är ju mycket med längtan innan en resa också :)

8 cissi:

skriven

Vilken härlig lista du fått ihop!
Ha en riktigt bra vecka!

9 Gemsofmylife :

skriven

Härliga lista !!
Blåbär är så gott i alla dess former.
Myggfönster ett måste ;)
Stor kram till dig

10 Susanne:

skriven

Mycket gott och mysigt på
din lista. Och vad underbart att ha en resa att se fram emot. Och snart också. :)
Jag får vänta lite längre...!
Skönt att kunna smygstarta med jobbet också.
Ha det bäst!
Kram Susanne

11 Åke:

skriven

Men det var allt en bra lista! Gillar starkt halvt om halvt ledigt :)

Kommentera här: