Vem kan låta bli att gilla Birger?

Torsdagar ska man visa vad man gillar just nu. Inte så svårt när jag idag har varit hos min moster och kusin och kelat med lilla Birger. Han är två veckor gammal nu.
Så söt lite krabat.
 
Långa lite vingliga ben...
 
Nyfiken...
 
Gosig...
 
Busig...
 
Hungrig...
 
 
 
 
1 Monica o Jacob:

skriven

Ja det var en riktig liten sötnos;-)

2 Anita Malta:

skriven

Tänk vad jag önskar att jag fått vara där med dig i hagen tillsammans med dessa fantastiska djur. Ljuvliga bilder !!

3 Eva Trillian:

skriven

När jag kom in här i kommentarsområdet och såg Monica o Jakobs kommentar fick jag värsta minnet :) När jag var barn läste jag Wahlströms rödryggade barnböcker om ett föl som hette just Sötnos :)
Fina bilder :) Fint föl - kommer säkert bli ståtlig som vuxen!
Sv: Det vänder allt så småningom :) Tack för din fina kommentar!

4 Violen på Brandholmen:

skriven

Så här på bild ser han alldeles underbar ut! Hur ska det då inte vara att träffa honom "live"!

5 Anne (MacHenry's):

skriven

Åh, han är alldeles underbar!

6 BP:

skriven

Till och med jag som asfaltbonde älskar Birger. Han är faktiskt ursöt och namnet Birger passar perfekt tycker jag!

7 kiki freese:

skriven

Herregud vilken gobit.
/Kiki

8 Helena:

skriven

Så otroligt söt litet föl!

9 cissi:

skriven

Som sagt...vem kan låta bli att gilla Birger?! Inte jag i varje fall!
Hittade inte din mailadress, men vad sägs om att träffas på Café Hellmans klockan 12 imorgon för en lunch?

Svar: Jättekul! Jag har 073-987 54 74 om det är något! Ses där :)
Mia Ahlstrand

10 meta:

skriven

Det finns nog ingen som inte gillar den hästen.
Ha en fin och bra dag
Meta

11 Anneli - A'la Foto:

skriven

Vilken liten busig sötnos!! Förstår att du har haft mysigt och att det var lätt att välja bilder till gillatemat! :)

12 Marit Johansson:

skriven

Så fin han är Birger och vilket roligt namn på en häst :) love it. Sitter och ler när jag scrollar igenom bilderna, härligt att se!

13 Eva:

skriven

Nej men fy, så söt!!! Vad glad man blir av att se bilder på en sån liten sprallig en. Härligt!
Önskar dig en skön helg! Kram Eva

14 Anni:

skriven

Men så bedårande! Vilken lycka att få uppleva ett litet lekfullt och så ljuvligt föl!

15 KajsaLisa:

skriven

Oj vad söt han var :)

16 Spanaren:

skriven

Nu blev jag allt kär i denna lilla snygging! Så fina foton och så hoppingivande *ler*. Både mamma och föl är söta. Tack för att vi får se detta fina
/ kram

17 Paula i pörtet:

skriven

Men, hur söt får man vara då? Vad månde bliva? Blir det en ridhäst tro eller travare?
Du, heter dina föräldrar Åhman? Är du med i gruppen Säfsnäs bilder på Facebook, där ramlar det in tidningsklipp och foton i en väldig fart nu. Du skulle vara med!
Kram

18 Annette:

skriven

Ljuvlig! Och härlig bild med lekfullheten. Visst är det väl fantastiskt, att hästar kommer upp på benen så snabbt efter födseln, och efter bara någon dag springer de bredvid sin mamma i hagen!

Kommentera här: