Torsdagstema - I like

Just nu gillar jag att gosa lite extra med Troja. I tisdags fick jag åka och avliva vår andra katt, den svarta pantern Leo. Han hade njursten och behandling och medicin hjälpte i ett par veckor men sen kom det tillbaka. Det är tomt och tyst hemma utan honom. Tror även Troja saknar honom för hon är lite extra kelig med oss nu.
 
 
1 Anita Malta:

skriven

Fina Troja !! Klart hon måste sakna Leo. Så otroligt synd att det slutade så men det är bara att bita ihop, gilla läget och glädjas åt det man har ;-) Plus ta tillvara på de fina minnen som Leo säkert lämnat efter sig.

2 Violen på Brandholmen:

skriven

Så fin Troja är! Jag tror att hon liksom du saknar Leo, ni kan kanske försöka trösta varandra!

3 Mormor:

skriven

Det er så vondt å måtte si farvel til kjæledyr, selv om man gjør det for deres skyld.
Det var en hjerteknuser. Skjønner godt at hun avner vennen sin.
Nydelig. Ikke rart hun er likt.
HA en fin dag, tross alt :)

4 Kerstins foto:

skriven

Så fin bild på Troja och så klart att det finns en saknad efter kompisen.
Förstår hur du känner, det blir enormt tomt efter de små liven när de lämnar oss. Tur ni har den här fantastiska katten att kela och leka med. :)

5 Eva Trillian:

skriven

Så sorgligt. Saknaden.
Skönt att det finns en Troja i ditt liv!

6 Cecilia Artista:

skriven

Såklart att Troja saknar sin kompis. Så ledsamt när man måste ta bort ett kärt djur.
Ni får trösta varandra! Din andra kisse är så söt och go!

7 cissi:

skriven

Så tråkigt att förlora ett kärt husdjur och Troja sin bästa kompis.....ni får trösta varandra.
Ha det bra!

8 Monica o Jacob:

skriven

Det är inte roligt när man är tvungen att ta bort dom, tror nog den som är kvar känner saknad.
Kram

9 Anne (MacHenry's):

skriven

Vad tråkigt för er och Troja! Alltid så tråkigt när ett kärt husdjur måste lämna en, men som någon påpekade så lämnade han säkert många vackra minnen efter sig! Ha det så gott!

10 Anneli - A'la Foto:

skriven

Men usch så sorgligt! Förstår att det är jobbigt att titta på andra kattbilder då! Så klart Troja saknar honom också! Snuttis (min gammelpadda som bodde hos min mamma) fick somna in för ett tag sen och Bina som också bor där och som egentligen inte haft så stor kontakt med Snuttis, blev helt förändrad. Lade sig aldrig på platser som de sovit på tillsammans tex. Och hon går och ropar än så visst kan de känna saknad och förlust!
Hon är väldigt vacker din Troja!
Ta hand om varandra nu i denna tid av sorg!

Kram!

11 BP:

skriven

Klart att Troja saknar sin kompis, på kattvis.
Nu är jag inte bra på katter men Troja ser faktiskt lite ledsen ut tycker jag. Vad jag vill säga att bilden är helt fantastisk - det ansiktsuttrycket är otroligt bra fångat av dig!

12 Helena:

skriven

Så ledsamt! Aldrig roligt när en fyrbent familjemedlem måste lämna en. Tänker att det varit mycket för dig den här veckan. Hoppas du hämtat dig från migränen. /Helena

13 Laura:

skriven

Åh vilken sötis!!

Beklagar sorgen över Leo, själv fick jag avliva min älskade Torsten den 3/3 så jag vet hur ont det gör... även om man gör det för deras skull så de slipper lida :(
Kram

14 Scaniatjejen:

skriven

Jag beklagar sorgen, fy så hemskt att behöva skiljas från ett älskat husdjur. Klarar inte av att tänka på att det en dag blir Morris tur. Ni och Troja får trösta varandra så gott det går. Kram

15 Nett:

skriven

Men så söt, älskar det tvåfärgade ansiktet.
Linneduk ja.. Mangel har jag, "gubben" som bodde i huset innan lämnade kvar den :)

16 Anemonen:

skriven

Så fina de är de här sködpaddsfärgade katterna. Själv har jag varit lycklig ägare till en som hette Luddan. Hon hade humör den kattan och jag sporde från någon att just de här tecknade har humör men jag tror inte det stämmer.

Kommentera här: