Tisdagstema - bil

Lådbilar hos Automobilsällskapet. Förra helgen när de hade olika jippien i samband med att de släppte ut sina bilar efter vinterförvaringen, så hade de även auktion på lådbilar. Pengarna gick till Barncancerfonden.
 
 
1 Mormor:

skriven

Så fine. Og bra at pengene gikk til "barncanceren"
Ha en deilig dag :)

2 Violen på Brandholmen:

skriven

Jättefina lådbilar! Den gula såg jag på en utställning för en tid sedan, kul att den är med på din bild! Bra att pengarna går till något så behjärtansvärt som Barncancerfonden!
Svar: min arm är betydligt bättre men nu börjar det hårda jobbet att träna upp styrka och rörlighet. Det kommer att ta flera månader! Tack för att du har den i åtanke!

3 Malys Krok:

skriven

Dette var flotte biler!
godt formål.-Margit-

4 Monica o Jacob:

skriven

En sådan önskade jag mej som barn men fick nöja mej med en trehjuling:-)
Ha en bra dag

5 Anita Malta:

skriven

Automobilsällskapet ! Tänk att det finns sammankomster och föreningar för i princip allt ! Tur det för alltid finns det väl något för alla. Lådbilar låter kul och de som syns ser riktigt läckra ut !

6 Paula i pörtet:

skriven

Lådbilar, undrar vad dagens barn säger om dem? Fattar dom ens hur dom funkar tro? Fast, jag blev alldeles häpen härom året då jag såg en barncykel utan pedaler, man skulle visst springa istället för att trampa....
Ha en fin vårvecka!

7 Anne-Marii:

skriven

Fine bilar.
God sak dei ga pengane til.

8 Klimakteriehäxan:

skriven

Måste ju ha gjort ungar lyckliga!!!

9 BP:

skriven

Tänk att ha en mamma eller pappa som kunde snickra ihop en sådan bil! Nu hade jag iofs inte så praktiskt lagda föräldrar, men en lådbil hade jag faktiskt - en röd sådan. Minns inte vem som byggde den, men jag hade himla roligt, speciellt då jag var enda barnet på gatan som ägde en sådan.
Så du förstår att jag älskar ditt bidrag här:-)

10 Caroline:

skriven

Vilka fina :)

11 Life of Johanna:

skriven

Läcker bild!

Nej man kan inte välja vilka arbetsuppgifter man gör... hur skulle de se ut?

12 Sanna :

skriven

Den gula är ju hur söt som helst :)
Och till bra ändamål det gillas :)
Önskar dig en mysig Valborg
Kram Sanna

13 purposes.blogg.se:

skriven

va nice att pengarna gick till barncancerfonden!!!

Kommentera här: