Hip Hip Hurra!

 
Något människoskapat ska man visa på fredagar. Och denna underbara tjej som fyller 25 år idag har jag och min man lyckats skapa :)
 
 
 
1 Mormor:

skriven

Gratttis til Viveka :)
Flott collage.
Ha en deilig dag :)

2 Anita Malta:

skriven

Får ju nästan en tår i ögat. Stort Grattis till er fina dotter Viveka på födelsedagen och framförallt lyckan för henne att ha fantastiska föräldrar. Stort Grattis till dig och maken som fått ta del av hennes uppväxt och nu hennes kommande framtid. Jättefint collage !! Ser många synliga drag av dig och de som inte syns förmodar jag finns i hennes inre :-)

3 Violen på Brandholmen:

skriven

Stort Grattis till Viveka och till dig och din man som har denna underbara dotter! Roligt att få följa hennes uppväxt via kollaget!

4 Caroline:

skriven

Klockren tolkning :)

5 Monica o Jacob:

skriven

Läckert kollage på ett riktigt lyckat skapande:o)
STORT GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN

6 cissi:

skriven

Det skapandet lyckades alldeles utmärkt! Vilken söt dotter ni har......grattis till henne!

7 Susanne :

skriven

Stort grattis till dottern!
25 är stort! :)

8 BP:

skriven

Den vackra dottern gjorde ni verkligen bra! Duktigt jobbat där! Å du, Viveka är en kopia av dig, bara så du vet.

Gillar collaget skarpt å stort GRATTIS på födelsedagen Viveka!

9 Veiken:

skriven

Oh, dessa underbara skapelser som är så roliga att göra! Grattis till henne och er!

10 Helena:

skriven

Visst är det förunderligt så fort tiden går. Från liten till stor. Grattis!

11 Paula i pörtet:

skriven

Grattis till dottern med det fina namnet! Ett av mina absoluta favoritnamn faktiskt...
Och tack för ditt tips med radion. Har burit upp min gamla transistorradio till hönshuset och hoppas räven håller sig långt borta från discomusiken,,,,
Kram, ha en fin söndag

12 Freja:

skriven

Grattis i efterskott till den fina skapelsen!

13 Anni:

skriven

Här ligger jag efter i läsandet! Att du har en så vuxen dotter, vad mysigt! Min fyller också 25 men inte förrän i höst!

Kommentera här: