1 Anneli - A'la Foto:

skriven

Åh vilken fin bild! Jag vet att jag inte borde men denna bild är så helt fantastisk så jag vill ändå ge den en chans att höra mitt förslag! ;) Jag skulle klona bort den utbrända solen som tar upp för mycket uppmärksamhet från det söta sjölejonet. OM jag ändå vill ha solen med skulle jag helt sonika flytta ut den i vänstra kanten (helst skulle jag göra det vid fotograferingen men gissar att den är ganska svår att göra om) Färgerna är helt ljuvliga och fin kontrast och fint motljus så denna bild är verkligen värd att jobba med! :)

Vilken ynnest att fått ha varit med om detta!!

Svar: Tack för dina ord! Tyvärr har jag inte skaffat photoshop ännu men förstår hur du tänker. Och vid själva fototillfället var det bråttom tillbaka till båten innan det blev mörkt så jag bara knäppte en bild och sprang vidare. Hann inte tänka... Så med tanke på det blev jag väldigt nöjd med bilden :)
Mia Ahlstrand

2 Bp:

skriven

En fantastisk bild! Kvällsmys när den är som allra bäst:-)

3 Anni:

skriven

Åh WOW!
TUR att jag inte valde motsvarande foto av en okänd person i solnedgången :-) Då hade jag känt mig så liten, så liten nu ...

4 Freja:

skriven

Coolt! Jag förstod först inte vad det var som syntes i siluett, men häftigt med ett sjölejon!

5 Mormor:

skriven

Den så ut til å ha det bra :)
Ha en fin kveld.

http://www.starbear.no/mormor/2014/09/12/bade-godt-og-menneskeskapt/

6 Jessica Högberg:

skriven

Vilken härlig bild!!
Tack för lyckönskan=)

7 Lena:

skriven

Fantastisk bild! :D Vackert.

Svar: Tack!
Mia Ahlstrand

8 Caroline:

skriven

Du verkar ha en hel del toppenbilder från resa, denna var ju riktigt bra :)

9 Scaniatjejen:

skriven

Underbar bild! Gillar också alla skördebilder i inlägget nedan.=)

Kommentera här: