En del av mig

Dags för fototriss igen. Måste börja med att tacka alla som röstade på min triss från förra veckan och såg till att jag kom på en hedrande andraplats. Tack så jättemycket! Jättekul!
 
Denna vecka vill Helena se selfies eller en del av mig...
 
Ok, detta är jag.
 
Men en del av mig tillhör någon annan...
 
Min underbara man!
 
 
 
1 Scaniatjejen:

skriven

Trevligt att få se dig.=) Jättefin och kärleksfull triss! Grattis till andraplatsen också i förra veckans tävlig!

Svar: Tackar!!
Mia Ahlstrand

2 Caroline:

skriven

Grattis till andraplatsen!
ALltid roligt att se en bild av bloggare :)

Svar: Tack så mycket!
Mia Ahlstrand

3 BP:

skriven

Stort GRATTIS till andraplatsen. Har t o m röstat två gånger på dig och jag tycker nog att du borde knipit förstaplatsen.

Kul att se en selfie på dig. Å vilken snygg man du har:-) Men det visste jag ju redan;-)

Svar: Tack vad gullig du är! Blev så glad bara av att gå till final :)
Ja visst är han snygg! ;)
Mia Ahlstrand

4 Mormor:

skriven

Nydelig triss.
Dere kledde hverandre :)
Ha en fin kveld :)

5 Freja:

skriven

Vackert och kärleksfullt trissat, bra jobbat med bara tre bilder!

6 Nett:

skriven

Fyndig triss :)
Tror inte att det finns något som heter garnnystan i plural, utan det är sammansatt ord, annars är det garn, garnet, garner och garnerna :)

7 Sophia:

skriven

Jätte fint och kärleksfullt trissat! Och grattis till andra platsen också :)

Svar: Tack :)
Mia Ahlstrand

8 Tantkalle:

skriven

Kärleksfullt trissat med jättefina bilder!!

9 Monica o Jacob:

skriven

Kul att se er, klart han är en del av dej:-)
Fint sammanhållen triss

10 kiki freese:

skriven

Vilken fin tolkning av temat. Jätte grattis till andra platsen.
/Kiki

Svar: Tack :)
Mia Ahlstrand

11 Kerstins foto:

skriven

Grattis till andraplatsen! Du fick min röst. :)
Kul att få se dig på bild, det blev en riktigt fin triss. :)

Svar: Tackar tackar :)
Mia Ahlstrand

12 Musikanta:

skriven

Så fina bilder och så passande till veckans rubrik!
Roligt att se vem som döljer sig bakom signaturen.
Kram

13 Tomtan:

skriven

Underbart!

14 Veiken:

skriven

Vilken fin triss, man blir varm av att se den! Toppengrattis till silvret i tävlingen! Så roligt! :)

Svar: Tack! :)
Mia Ahlstrand

15 Gunvor:

skriven

Grattis till andraplatsen!
En fin triss den här gången också. Det är så roligt att få se hur trissmänniskorna ser ut.

16 Sanna:

skriven

Ah, bra triss! Fint sammanbundet med hjärtat i mitten! :)

Kommentera här: