Sol och tvätt

Vilken underbar dag! Idag sken solen! Det är man ju inte bortskämd med. Blå härlig himmel och solsken! Naturligtvis hade den slutat skina när jag väl kom ut på min ridtur, men det var bra mycket ljusare ute än vanligt.
 
Dessutom kom vår nya tvättmaskin idag! Den gamla hade gjort sitt och jag har inte tvättat på ett tag nu så högarna är stora. 750 kr extra kostade det att få den hemkörd, installerad och att de tog med sig den gamla. Värt varenda krona!
Finns massa olika program, bla ett 14-minuters om man har något som man kanske bara använt någon enstaka gång så det egentligen inte är smutsigt. Man kan förinställa tiden mm. Just nu håller första tvätten på att centrifugera. Blir nog en tvätt till ikväll :)
 
1 Eva Trillian:

skriven

Sol? Skönt att veta att den skiner någonstans i alla fall :)
Skönt med tvättmaskin. Man glömmer uppskatta den när den fungerar!

2 BP:

skriven

Japp, jag förstår att du bloggade om vädret idag du med:-)

Den där tvättmaskinen är en riktig snygging:-) Glöm bara inte att döpa den, då håller den längre, jag lovar.

Kortprogrammen - skippa dom! Gör som jag - allt åker in i 60 grader (vitt respektive kulört) , då lir det iaf rent.

3 cissi:

skriven

Tänk vad lite blå himmel kan göra med humöret! :)

4 Lottisen:

skriven

Vilken härlig blà himmel pà första bilden!

5 kiki freese:

skriven

Fattar glädjen gällande både i blåhimmel och ny tvättmaskin. Underbart med läckra program att köra mellan:-)
/Kiki

Kommentera här: