Att njuta

Sinneskatten vill att vi denna vecka visar bild på temat njuta. Jag försöker vardagsnjuta så mycket jag kan. Njuta av förmånen att jobba hemma och kunna äta frukost efter att ha jobbat i någon timme. Njuta av mina katters sällskap när de hoppar upp på skrivbordet och vill vara med. (Just nu försöker den ena jaga musen på datorskärmen när jag skriver). Njuta av min familj! Njuta av att äta en god middag på kvällen. Njuta av att dricka ett gott vin ibland. Njuta av härliga resor. Njuta av att gå promenader. Njuta av naturen. Njuta av en skön tur på hästryggen i skogen! Njuta av att krypa upp i soffan med en bra bok. Njuta av en sprakande brasa i kaminen.
Njut och ha en skön fredagkväll allihopa!
 
 
 
1 Violen på Brandholmen:

skriven

Fint kollage av njutbara ting!Klokt att ta vara på de tillfällen som ges! Själv ska jag njuta av god mat och ett glas vin ikväll!
Ha en skön fredagskväll och njut av den!

2 Anneli - A'la Foto:

skriven

Det låter riktigt härligt men jag saknar allt bilden på katten som jagar musen! ;) Jag vet precis hur det är! Jag har min ässkade Tufsen som sitter framför datorskärmen när jag är och noga studerar allt som händer skärmen! Den stunden hon inte står precis framför mig och ska kela förstås! :)

Ha en skön helg!

3 BP:

skriven

Vi njuter nog av exakt samma saker - minus katt och häst i mitt fall.
Man ska njuta medan man kan och ska göra det ordentligt;-)

4 Marja:

skriven

Ja, det finns mycket att njuta av i vardagen. Fint kollage! Ha en skön helg! :)

5 KajsaLisa:

skriven

Mycket njutning i ord och bild här, hoppas du fick en skön Fredag.

6 Eva Trillian:

skriven

Skönt med ett kollage som visar att njutning inte bara kan vara en sak :)

7 Freja:

skriven

Massor av njutning! Katter är bra på att njuta dessutom, jag försöker lära mig av dem!

8 Pernilla:

skriven

Hittade hit då jag letar som en toka efter restips i Costa Rica. Åker dit i över jul och har funderingar och skulle verkligt uppskatta om du ville hjälpa oss(jag o min sambo) med lite frågor. Om du har lust att hjälpa lite så kanske vi kan maila el om du har fb och vi surrar lite där? :-) /Pernilla

9 Sophia:

skriven

Låter som att du hade en underbar fredag, hoppas helgen varit lika bra!

10 Anni:

skriven

Visst är det där njutningar i allra högsta grad! Vardagsnjutningar är de som sammantaget är de bästa!

Kommentera här: