Tomt

Att vara ute i naturen där det är helt tomt på folk och bara njuta av stillheten och tystnaden tycker jag om!
Att promenera längs med en skogsväg.
 
Sitta under ett träd och filosofera.
 
Att slå sig ner på en stenklippa och doppa tårna i vattnet.
 
Tomt är temat hos
 
 
1 Anitas Malta:

skriven

Då kan jag lugnt konstatera att vi gillar samma saker! Stillhet och tystnad i naturen, promenera på öde stigar och sitta på en klippa vid havet är som balsam för själen. Dina bilder är fantastsikt fina !! Den sista helt underbar. Tycker du skapat en jättefin triss ! Önskar dig en skön kommande vecka Mia !

Svar: Tackar tackar! Den sista är från Stendörren och jag vet att du också gillar denna vackra plats :)
Mia Ahlstrand

2 Violen på Brandholmen:

skriven

Toppentriss, andas lugn och stillhet! Bara att njuta!

Svar: Tack! Ja lugn o ro och tomma platser kan jag verkligen njuta av!
Mia Ahlstrand

3 Anna-Karin :

skriven

Vacker triss med en känsla av lugn!

Svar: Tack :)
Mia Ahlstrand

4 BP:

skriven

Här tror jag nog att jag väljer trean som min favobild - minus doppa fötterna i vattnet dock:-)
Toppen triss!

Svar: Tack! Ja än så länge är det nog lite för kallt i vattnet :)
Mia Ahlstrand

5 lilalili:

skriven

Så vackra bilder som ger mig en skön känsla av lugn!
Ha en härlig vecka!

Svar: Tackar!
Mia Ahlstrand

6 Erik Semlan:

skriven

Du visar upp lugna och härliga miljöer.
Fina bilder där det ser tomt och mysigt ut. :-)
Inga besvärliga köer framför något glasskiosk. Eller någon irriterad kö där alla undrar varför inte folk släpps ombord på skärgårdsbåten utan tvingas stå kvar på kajen in i det sista.
Eller när plötsligt en massa betande djur samlas alldeles för nära där man är. Inte skoj om man har koskräck.
Men det är en helt annan historia...

Svar: Tack :)
Mia Ahlstrand

7 Freja:

skriven

Vilka vackra bilder, andas ro och stillhet!

Svar: Tackar!
Mia Ahlstrand

8 Hanna:

skriven

Håller med, det finns inget skönare än lugnet där bara vinden och suset hörs. Jättefina bilder!

Svar: Tack! Ja lugn behöver vi alla!
Mia Ahlstrand

9 KajsaLisa:

skriven

Visst ser det njutbart ut, speciellt den sista.

Svar: Den sista är från Stendörrens naturreservat utanför Nyköping, ett toppenställe :)
Mia Ahlstrand

10 Eva Trillian:

skriven

Vackra platser :)

Svar: Tackar!
Mia Ahlstrand

11 Monica o Jacob:

skriven

Visst är det skönt med tomhet och lugn och ro;-)
Härliga trissbilder
Eftersom dom håller efter gräset så det är kort kort trivs inte fästingarna.

Svar: Tackar!
Synd att man inte får rida på golfbanor :)
Mia Ahlstrand

12 Anki-itte:

skriven

Dina bilder får mig att längta till sommaren.

Svar: Snart är den här!
Mia Ahlstrand

13 Life of Johanna:

skriven

Så vackra bilder :)

Svar: Tack :)
Mia Ahlstrand

14 Kicki:

skriven

Allt det här passar mig perfekt, alla tre! Fina rogivande bilder!
Tack för din grattishälsning!
Hoppas du mår bättre nu, jag brukar ibland få en början till migrän men lyckas få bort det med Alvedon...

Svar: Tack!
Ja den här gången höll migränen i sig en vecka. Nu när en är borta känns det som jag flyger fram :)
Mia Ahlstrand

Kommentera här: