1 Bitte:

skriven

Väldigt snygga bilder,men jag blev inte speciellt hungrig ;)

Svar: Ha ha tack :) Det blev inte jag heller när jag gick där...
Mia Ahlstrand

2 Eva Trillian:

skriven

Om jag var hungrig när jag kom in här, så ... är jag det inte, så mycket, längre ;)

Svar: Ha ha... inte jag heller :)
Mia Ahlstrand

3 Violen på Brandholmen:

skriven

Ingen mat vi är så vana vid men kul att se vad man kan bjuda på i Kina! Gillar din annorlunda triss!

Svar: Tackar :)
Mia Ahlstrand

4 BP:

skriven

Nej men fy f****************************n så äckligt.
Nu har jag svalt kväljningarna och medger att din triss är den bästa som jag sett i den omgången:-)

Svar: Ha ha, ja du är väl inte så mycket för småkryp... snacka om att jag mådde illa när vi gick där, både av att titta på dem men framför allt lukten, den var hemsk!! Tack för komplimangen!
Mia Ahlstrand

5 Annette Juhlin:

skriven

Ingenting skulle kunna få mig att äta det där. Jag gillar visserligen räkor och kräftor, och det är väl egentligen lika vidrigt det, om man tänker efter. Att se kräftben sticka ut genom munnen på någon som suger i sig saften från dem... usch, usch, usch... Särskilt mittenbilden var dock väldigt snygg. Läckert med ljuset och färgerna.

Svar: Tack! Nej aldrig i livet att jag heller skulle äta detta. Men kineserna och en o annan turist smaskade i sig så glatt :)
Mia Ahlstrand

6 Scaniatjejen:

skriven

Exotisk och fin triss men smaka dem vill jag inte!=)

Svar: Tack, nej inte jag heller :)
Mia Ahlstrand

7 Marit Johansson:

skriven

Men Mia... bläääää så äckliga bilder :)

Svar: Ha ha! Men jag håller med dig :)
Mia Ahlstrand

8 kiki freese:

skriven

Wow där fick du verkligen in en full poängare tycker jag. Helt oväntade djuriska bilder...
Super triss
/Kiki

Svar: Tack så mycket! Inga små gulliga kattungar här... :)
Mia Ahlstrand

9 Freja:

skriven

Hahaha, nej, jag tror inte jag ger mig på de där läckerheterna... Jag har ätit gräshoppor en gång, de var rostade och smakade som salt knäckebröd. Men det får räcka för mig i den exotiska delen av maträtter...

Svar: Haha, det var ju modigt av dig att testa i alla fall, mer än vad jag gjorde :)
Mia Ahlstrand

10 KajsaLisa:

skriven

Tror jag håller mig till Willys om jag åker dit, det finns där hoppas jag :) Kul bilder. Lade in ett svar på min blogg för att peppa dig lite. Ändrar du dig och vill testa så svarar jag på frågor givetvis.

Svar: Nja något Willys lär du knappast hitta i Kina :) Tusen tack för råd o pepp! Självklart frågar jag om råd i fall jag behöver.
Mia Ahlstrand

11 Tomtan:

skriven

Fina bilder..... men..... Jag hoppas de har nån annan mat att bjuda på i Åre :D

Svar: Tack, ja det hoppas jag med för din skull :)
Mia Ahlstrand

12 LottaO:

skriven

Åh nej....det får bli ris om mat erbjuds!
Kul att du fotade dem!

Svar: Ja mycket ris blev det :)
Mia Ahlstrand

13 Veiken:

skriven

Snyggt och äckligt på samma gång! En "läcker" triss! :)

Svar: Tack :)
Mia Ahlstrand

14 Lajsas Fotografi:

skriven

Det är en jättebra triss du fått ihop! Men jag känner mig lite illa till mods.. Men då har du ju lyckats med budskapet i dina bilder =)

Svar: Tackar! ja de var hemska!!!
Mia Ahlstrand

15 Anni:

skriven

Å men BLÄ!

Svar: Verkligen!!!
Mia Ahlstrand

16 Caroline:

skriven

En speciell triss, som stack ut lite från de andra.

Svar: Ja inga små söta djur här inte :)
Mia Ahlstrand

Kommentera här: