Fototriss - rörelse

Befinner mig på Galapagosöarna och här är det mycket liv och rörelse. Inte så farligt med turister, ingen direkt högsäsong just nu. Men desto mer rörelse bland djuren. Helt fantastiskt att se så många djur här.
Bland stenarna kryllar det av röda stora krabbor och svarta små.
 
Bor man på Galapagos och äger en fyrhjuling ser den naturligvis ut som en sköldpadda :)
En lite mer barnförbjuden rörelse. Inte varje dag man får se jättesköldpaddor mitt i action :)
 
 
 
 
1 Eva Trillian:

skriven

En triss som ger en glimt av Galapagos är ju aldrig fel :) Fint att få del av er resa!

2 Violen på Brandholmen:

skriven

Tack för de glimtarna från Galapalos och de härliga bilderna!
Ha det fortsatt bra på resan!

3 Åke:

skriven

Oj oj oj vad häftigt :) Suveränt trissat till temat, man får ett smile i sista bilden ;) En rolig detalj med Fototriss är också att få se bilder från jordena alla hörn:) Ja grannbarnen hade kul i min triss, igår kom de över och ville låna min altan där de utförde ännu mera våghalsiga hopp, jag måste bara lägga ut dem också :)

4 Anitas Malta:

skriven

Härlig triss från en väldigt spännande plats på vår planet !! Fyndigt och kul bildval till temat. Ha det så bra på er fortsatta resa Mia !

5 Veiken:

skriven

Underbara bilder från en fantastisk plats! Ha det jättebäst därborta!

6 KajsaLisa:

skriven

fina bilder och den sista blev verkligen lyckad.

7 Anna-Karin :

skriven

Wow, häftig plats att befinna sig! Bra trissat!

8 Gunvor:

skriven

Oj va häftigt! Vilken resa! Spännande.Härliga bilder också!

Kommentera här: