Fototriss - i luften

Ecuador har drabbats av stora översvämningar, kan man se uppe från luften.
 
Några fregattfåglar från Galapagos. Den i mitten är en hanne som har blåst upp sin röda ballong för att imponera på damerna.
 
Med händerna upp i luften rullade vågen varv efter varv på Arena des Dunas i Natal, Brasilien, under Grekland-Japan-matchen.
 
 
1 Kerstins foto:

skriven

Rolig triss med fin variation. Gillar verkligen mittenbilden och den uppblåsta fågeln. Så häftigt det ser ut! :)
Ha en fin fortsättning på helgen.

2 Pumita:

skriven

Vilka bilder och vilken resa!! Har bara hunnit titta in som hastigast men ska "lusläsa" alla dina inlägg så snart jag kan. Önskar er en fortsatt fin resa!

P.S. Menar du La Paz i Bolivia? Jag hoppas det, finns nämligen i Argentina, Centralamerika och Mexiko också. Titicaca-sjön är en av de mäktigaste reseupplevelserna jag har haft och La Paz i sig är också väldigt speciell. Inte för alla, men jag tyckte mycket om stan.

Svar: Japp menar Bolivia. Vi tänkte åka till Titicacasjön och Machu Picchu och sen vidare norrut. Åker hem från Costa Rica. Vad kul att du gillade det. Har du några speciella tips får du gärna skriva :)
Mia Ahlstrand

3 Eva Trillian:

skriven

Snyggt trissat med god variation på temat :) Genom tänkt!

4 Violen på Brandholmen:

skriven

Mysigt med bilder från din resa! Fin variation i din triss! Blir imponerad av fregattfågeln som vill visa upp sig lite extra för damerna!
Ha det fortsatt bra på din resa! Ser fram emot fler bilder!

5 Veiken:

skriven

Jag har suttit en lång stund med ett fånigt, kanske lite lyckligt leende på läpparna och läst inlägg efter inlägg från er resa! Galapagos har vi missat, tyvärr, men Costa Rica och Brasilien har vi ""gjort" Oj, så väl jag känner igen mig från flera platser. Det var ju inte VM när vi var i Brasilien och det blir verkligen guldstjärna för det!
Jösses, jag höll på att glömma trissen! En stor tumme upp för den! :)

6 Kari:

skriven

Fint å få være med deg på tur. Bilde nr 2 ble favoritten. Med hannen som gjør seg fin! Variert, fin triss.

7 Madde:

skriven

Bra triss med stor variation.

8 Ulla Laiho:

skriven

Både sorgligt och glatt - en väldigt intressant triss!

9 Hanna:

skriven

Häftiga bilder! Från översvämningar till översvallande :-) Sista bilden är underbar!

10 Monkan:

skriven

Läktarbilden är min favorit. Bra tolkning och supercool bild. Häftigt att vara där, avundsjuk :)

11 Bitten:

skriven

Vilken härlig triss! Läktarbilden är häftig!

12 Bp:

skriven

Tycker det är suveränt att du hinner blogga och kommentera under din resa. Ser ut som om wifi i Sydamerika fungerar betydligt bättre än i Spanien.
Vad gäller din triss så borde ju trean vara min favo, men jag kan inte låta bli att gilla den uppblåsta fågeln. Har aldrig sett något liknande. Ja vad gör inte karlar för att fånga tjejer;-)

13 KajsaLisa:

skriven

Jättefina bilder och bra variation.

14 Life of Johanna:

skriven

Den sista bilden blir min favorit som fotbollsnörd :)

15 Ninni:

skriven

Underbara bilder....härligt trissat....=)

Kram Ninni

16 Freja:

skriven

Härligt varierade och spännande bilder. Vilken resa du gör!

17 Gärdsmygen:

skriven

Vilken tuff fågel! Den blev jag förtjust i :)

18 Pumita:

skriven

Oj, inte helt lätt att komma med några tips... Det är över 10 år sedan jag var i Bolivia men Titicaca-sjön med Solön och de flytande vassöarna är given. Dödens väg till Los Yungas är häftig om ni har tid, Valle de la Luna är speciell, kanske Tiwanaku. Marknaden på Calle Sagárnaga i La Paz får ni inte missa. Om ni ska till Machu Picchu så finns det en del att se runt omkring Cusco.

Svar: Tack! Dödens väg gjorde sonen på cykel, har sett hans bilder och tror jag hoppar det :) Men Titicacasjön med vassöarna och Macchu Picchu blir det i alla fall :) Markanden låter kul!
Mia Ahlstrand

19 llh:

skriven

Underbar bildmix som berättar om stora roliga äventyr. Gillas mycket :)

20 mammakero:

skriven

Vilka underbara bilder! Alla tre har jättehög standard och jag kan inte välja en utan väljer alla tre är bäst! Coolt med den röda uppblåsbara ballongen hanen hade!

21 Anitas Malta:

skriven

Vilken höjdar-triss ;-) Alla tre är riktiga toppenbilder. Så perfekta till temat !

22 Berit E i Kasperian:

skriven

Härlig triss, händer i luften känns spännande. Den också!! :)

23 Caroline:

skriven

Bra trissat, ser ut att vara en väldig stämning på fotbollsmatchen :)

Kommentera här: