Tema fredag - fåglar

Fåglar är veckans tema och det är ju ganska passande med tanke på hur många olika fåglar vi har sett och fotat på Galapagos. Många har jag redan visat men det får ni stå ut med :)
En gul liten rackare.
 
Flamingos.
 
Blue footed boobies.
 
Short-eared owl.
 
Brownheaded red footed boobies.
Mockingbirds som alltid är väldigt nyfikna.
Och mängder av fregattfåglar.
 
Andras bidrag hittar ni hos Sinneskatten.
 
 
 
 
1 Anneli - A'la Foto:

skriven

Vilka härliga bilder på ännu härligare fåglar! Den första är ju helt ljuvligt vacker men alla bilder är fint fångade! Men gult! Det klarar sig i alla väder! ;O)

Ha en skön fredag med förhoppningsvis solsken! :)

2 Anitas Malta:

skriven

Det står vi ut med Mia. Här var det väldigt många fina fågelarter. Gillar bilden på den söta ugglan som nästan smälter in i omgivningen och nästan inte syns.
Ha en skön fortsatt resa !!!!

3 Bp:

skriven

Det står jag gärna ut med. Å mocking birdsen var ju såååå söta. Lite fräcka också faktiskt:-)

4 Stare Ström:

skriven

Vilken fin variation på fågelbilder!

5 Freja:

skriven

Så häftigt! Otroligt bra fotat, fåglar brukar vara så svåra. Åtminstone för mig...

6 Anemonen:

skriven

Många och vackra är de men bild ett är min favorit. Liten nyfiken fågel tycks det.

7 Hanna:

skriven

Vilken underbar samling av fåglar, så exotiskt och spännande!

8 Stare Ström:

skriven

Svar på din kommentar: Varanen och vildsvinet ligger på bloggen! Bläddra i min Indonesienserie.

Kommentera här: