På jakt på bokstäver

Fototriss vill denna vecka att vi ska ut och fotografera bokstäver. Bokstäver finns nästan överallt. Bokstäver bildar ord... ord bildar meningar...
Varje morgon går jag ut  köket och bläddrar fram ett nytt "morgonpeppningskort" som jag fått av en kär vän. Bara massa positiva budskap och vänliga ord som gör att dagen börjar alldeles strålande!
 
 
 
 
1 Lotta:

skriven

Vilka superfina kort och läckert återgivna av dig :)

Svar: Tack! Ja jag gillar dem mycket :)
Mia Ahlstrand

2 BP:

skriven

Inte bara en färgglad triss utan en peppande sådan också. Å du är ju härligt crazy - du ska ju till fotbolls-VM i Brasilien:-)

Svar: Ha ha, kommer nog bli mycket som blir crazy i Sydamerika :)
Mia Ahlstrand

3 Veiken:

skriven

Jag visste inte ens att det fanns pepkort! Fina bilder och tänkvärd text!

Svar: Tack! Tycker de är lite mysiga och självklart peppande :)
Mia Ahlstrand

4 Eva Trillian:

skriven

Bokstavskombinationer som lyfter och uppmuntrar :) en bra triss!

Svar: Tackar! Ja man kan behöva lite uppmuntran ibland :)
Mia Ahlstrand

5 En plats i solen:

skriven

Toppen triss =)

Ja den sista blir kluven, jag gillar dne för den blev så bra, men jag gillar inte nedskräpning i naturen. Hoppas du med får ett makroobjektiv :)

Svar: Tack!
Mia Ahlstrand

6 Maria Lundmark Hällsten:

skriven

Och bokstäverna som bildar dom tänkvärda orden är inte att förakta... roliga kort och fin triss!

Svar: Tack!
Mia Ahlstrand

7 Lajsas Fotografi:

skriven

Vilka härligt pushande och positiva kort =)

Svar: Ja visst är de toppen :)
Mia Ahlstrand

8 aino:

skriven

ja, vad skulle vi med bokstäver till om inte sätta ihop dom till fina ord på vägen. toppentriss! och jag tror på goda ords kraft på morron kan förbättra en dag.
aino

Svar: Tack! Ja man kan känna sig stärkt eller glad när man läser morgonens lilla kort :)
Mia Ahlstrand

9 KajsaLisa:

skriven

Tack, dom orden behövde jag när det är Måndag och jag skall jobba kväll :)
OBS det jag skrev om tunnelbaneskylten var bara ironi. Men det har hänt något liknande med Stockholms Stads logga faktiskt.

Svar: Skönt att det var ironi :) Ja korten är bra att ha tillhands!
Mia Ahlstrand

10 Pialotta:

skriven

Härligt att bli lite pepprad var dag med sånna fina kort :)Bra tänk vad gäller bokstäver, som vi rör oss med var dag :)

Svar: Tack! Ja jag känner att jag blir glad av dem, får lite extra självförtroende ibland...
Mia Ahlstrand

11 Linéa:

skriven

Vilka härliga kort, schysst väninna. Nu kan du ju vara glad varje dag

Svar: Ja visst är de underbara! Och jag fick dem verkligen när jag behövde dem som bäst, av en toppentjej :)
Mia Ahlstrand

12 Anna-Karin:

skriven

Underbara kort, dagen kan ju inte bli annat än bra med sådana uppmuntrande ord!

Svar: Visst är de härliga :)
Mia Ahlstrand

13 Freja:

skriven

Snyggt trissat och vilka fina kort!

Svar: Tack! Ja ja gillar dem jättemycket. Vissa dar behövs de mer än andra :)
Mia Ahlstrand

14 Anni:

skriven

Otroligt färgstarka kort! De där brukar väl ofta vara lite mesiga i färgerna för att se snälla ut. Tänk så mycket effektivare de är i färg!

Svar: Vissa är lugna o snälla och vissa är färgstarka. Självklart valde jag de färgstarka :)
Mia Ahlstrand

15 Tantkalle:

skriven

Vi skulle nog alla behöva såna "morgonpeppningskort", positivt tänkande gör ju att allt kommer att bli bra =) Härligt val till temat!

Svar: Ja de är riktigt bra o peppande, kan varmt rekommenderas :)
Mia Ahlstrand

16 Gunvor:

skriven

Fina kort som peppar!Bra trissat!

Svar: Tackar :)
Mia Ahlstrand

17 Åke:

skriven

En riktigt positiv triss :)

Svar: Ja visst blir man glad av korten :)
Mia Ahlstrand

Kommentera här: