Snart jul...

Hann inte med helgbilden igår. Kollade handboll och bakade knäckebröd, samtidigt. Bara en plåt som blev lite halvbränd...
Annars har det varit lugnt i helgen, slagit in alla julklappar och rimmat. Gjort lite mer ostpastejer och lämnat en del till mina föräldrar. Det är ju trots allt pappas recept från början. Promenader och ridturer i både solsken och regn och snorhalt var det när vi promenerade.
 
När jag skrev om Magnesium-lotion häromdagen blev det många frågor och jag har inte haft tid att svara er så skriver till er alla här på en gång.
Man smörjer in huden med ca en tesked på kvällen och man tar olika kroppsdelar, så tex armarna ena dagen och benen nästa. Vi har köpt den på: www.clearlife.se
Vi valde lotion istället för tabletter för att kroppen tar snabbare upp det så det blir en snabbare effekt. Och det är helt otroligt att det hjälper så bra! En flaska på 237 ml kostar 209 kr och det är värt varenda krona tycker jag.
 
Ikväll kommer vår dotter hem efter 3 veckors semester i Thailand. Ska bli jätteroligt att se henne. Dessutom har jag idag fått en ny stororder till min lilla firma så chansen är nog ganska stor att det blir champagne ikväll :)
 
Tomtefamiljen sitter i granen som vanligt och både de och jag önskar er alla en riktigt God Jul med era nära och kära! Ta det lugnt och skönt och njut!
 
 
 
 
 
1 Violen på Brandholmen:

skriven

Grattis till ordern, ta fram champagnen och njut! Dessutom viker snart vintermörkret och vi går mot ljusare tider!
GOD JUL!

2 HelenTh:

skriven

Vad kul med en stororder, grattis! Ha en riktigt God Jul du också!

3 KajsaLisa:

skriven

Låter som en härlig inledning på julen.

4 Lottisen:

skriven

Grattis till storordern sà roligt klart det ska firas! Magnesiumlotion hade jag inte hört tals om sà det ska jag titta närmare pà, hade tänkt köpa tabletter.. Ha en riktigt god jul med familjen!

5 kiki freese:

skriven

Nyfiken på firman din, berätta mer.
Tack snälla och en riktigt God Jul till dig med.
/Kiki

6 Caroline:

skriven

Gratulerar till storordern :)
Clearlife brukar jag köpa min macadamiaolja på, suveränt att ha i ansikte, fungerar både som rengöring och återfuktning. Ska minska ålderstecken också.

God Jul!

7 Freja:

skriven

God jul! Och grattis till storordern.

Kommentera här: