Mer jul

Mer jul med Adolphson och Falk är den mest spelade svenska julsången sa de på radion. Har spelas både svenska och utländska julsånger för fullt. Just nu håller sonen på att städa och stereon är på hög volym med Last Christmas, Vår julskinka har rymt mm. Härligt!
Har varit lite mycket senaste dagarna, både med jobb och annat. Så igår när jag inte hade en sak inplanerad kom förstås migränen. Som tur var så var den borta imorse när jag skulle iväg och hålla utbildning. Inte så ofta den bara kommer en endaste dag så jag blev väldigt glad!
Nu ska jag sätta mig i soffan med ett glas glögg och njuta av julstämningen!
 
 
1 cissi:

skriven

Så mysigt med en brasa! Gillar också den där härligt raggiga bocken i mitten av samlingen.
Hoppas att resten av dagarna före jul blir lite lugnare för dej!
Ha det gott!

2 Caroline:

skriven

Håller med om att det varit en hektiskt vecka och då kan jag inte bara skylla på julbestyren, för de är under kontroll utan det har mera varit mycket på jobbet. Men snart så är det helg och julledighet med säljjobbet.
Kram

3 Bp:

skriven

Ja vi är då verkligen annorlunda, vilket är kul! Alla får göra precis som man vill med julen och andra högtider.
Migrän är inte roligt, men min varar alltid bara en dag, vilket räcker gott och väl.
Sluta stressa nu och njut av skinkan... om den inte har rymt vill säga;-)

Kommentera här: