Lite julblomster

Idag var det dags att vara lite kreativ. Brukar alltid göra några julgrupper och i år fick jag hjälp av sonen. Jag planterade blommorna och la på mossa och han dekorerade. Bra teamwork!
Såklart katten ville vara med!
 
Lite fåglar, kottar, röda bär, svampar etc är bra att ha till dekoration.
 
Brukar plundra bitar av vår tuja och enbuskarna, men i år tog jag även blåbärsris. Skogen bjuder på så mycket vackert!
 
Den största får stå i hallen när man kommer upp på övervåningen. De andra fyra är utspridda lite här och var i huset.
 
Sonen fortsatte vara kreativ och byggde en koja till Troja. Självklart gillade hon den!
1 Eva Trillian:

skriven

Så fint att gör julgrupper till sin egen trevnad! :) Varför har jag inte tänkt på det? Tack för tipset!

2 Nett:

skriven

Riktigt fina julgrupper, snäll son du har som hjälper till :)

3 Bp:

skriven

Duktig tjej och son! Du gillar verkligen att pyssla och resultatet är toppen:-)

4 Violen på Brandholmen:

skriven

Nu blev jag inspirerad till att göra egna julgrupper! Varför har jag inte provat på det tidigare? Så kreativa ni var, du och sonen!
Ha en bra dag!

5 Freja:

skriven

Katter och lådor är en fin kombination. Och era julgrupper blev vackra, bra jobbat.

6 bara anna:

skriven

Kom på att det där har jag kommit av mig med, att göra egna blomstergrupper, det är ju så roligt och mysigt blir det. Men den som är sötast där på bilderna är ju er ljuvliga katt. Vilka härliga färger!
Ha en bra dag!

7 Caroline:

skriven

Va duktig du är att skapa julgrupper!

8 Lottisen:

skriven

Sà vackra!

Kommentera här: