Rymlig

Fågelboet i Peking, en stor o rymlig arena.
 
En rymlig minibuss för de små kineserna. Men knappast för min man :)
 
 
 
1 Matfarbron:

skriven

Bussen såg inte så stor ut! Gick det att sitta någorlunda bekvämt?

Svar: Vi åkte aldrig i den. Valde en större o bekvämare :)
Mia Ahlstrand

2 Violen på Brandholmen:

skriven

Det där med rymligt är en definitionsfråga, det visar dina bilder med all tydlighet! Kul att du visar Fågelboet!

Svar: Ja verkligen en definitionsfråga :)
Mia Ahlstrand

3 Eva Trillian:

skriven

Nja, bussen ser ju inte stor ut bakom den långe skandinaven precis ;)
Men arenan - DEN ser rymlig ut!

Svar: Precis :)
Mia Ahlstrand

4 tomtan:

skriven

Svar De är precis dit vi ska!!!! Låter lovande :-D Är bara lite orolig för att vi åker för tidigt på våren. Men lite sol får vi hoppas Kroatien bjuder på!

Svar: Ja havet lär nog vara kallt, men sol får ni säkert och det finns vandringsleder uppe på berget om ni gillar att vandra. Ha det så skönt!
Mia Ahlstrand

5 Carro:

skriven

Såg inte riktigt ut att vara "hans" typ av bil om man säger så :)

Svar: Nej knappast :)
Mia Ahlstrand

6 Bp:

skriven

Gillar fågelboet, kul och nydanande arkitektur. Din man verkar var lika lång som min, så den minibussen är då inget för dom;-)

Svar: Jag gillade fågelboet innan vi kom dit. Men det kändes så stelt o fult när man kom nära, tyvärr. Nej o även sängarna är för korta för honom i Kina :) Jag är 151 cm och jag kände mig lång emellanåt. För första gången i mitt liv :)
Mia Ahlstrand

7 Freja:

skriven

Hahaha som ytterligheter av rymlighet! Verkligen en minibuss som lever upp till sitt namn...

Svar: Exakt :)
Mia Ahlstrand

8 Marit Johansson:

skriven

Åh herregud vilket minifordon, ser ut som en leksak :)

Svar: Ja och de är nog lika osäkra som en leksaksbil... inga bälten... de kör som galningar... Huu längtar inte tillbaka.
Mia Ahlstrand

9 Monica o Jacob:

skriven

Ja rymlig men inte vacker;-) bilen däremot var riktigt söt;-)
Ha en bra dag

Svar: Gillade fågelboet från början, men tyckte inte det var fint på nära håll. Tack detsamma!
Mia Ahlstrand

10 paula i pörtet:

skriven

Hej! Å har du varit där? Log när jag såg din man framför bilen, allt annat än en rymlig bil för en skandinav!
Kram från soligt Fredriksberg

Svar: Mannen reser dit 5-6 ggr/år så förra året följde jag med. Spännande o intressant, men inte ett land i min smak. Ha det bra! Kram
Mia Ahlstrand

11 Caroline:

skriven

Får sitta dubbelvikt om man ska åka med i denna ;)

Svar: Ja den passar nog kineserna (och mig) bättre :)
Mia Ahlstrand

Kommentera här: