1 Mia Ahlstrand:

skriven

Du gamla du fria du fjällhöga nord...

2 Violen på Brandholmen:

skriven

Vilken fin kombination av bilder och låt! Enkla, rena bilder, det gillar jag!
Ha en skön söndagskväll!

Svar: Tackar!
Mia Ahlstrand

3 Hildan foto:

skriven

Fina bilder och bra trissat!!

Svar: Tack :)
Mia Ahlstrand

4 Eva Trillian:

skriven

Vackra bilder - perfekta till låtvalet!

Svar: Tack så mycket!
Mia Ahlstrand

5 Gunvor:

skriven

Perfekta bilder till sången.Finfina är bilderna.

Svar: Tack :)
Mia Ahlstrand

6 Haydee:

skriven

Jag lyckades inte gissa låten, vilket jag nu efter att ha sett svaret skäms för, men väldigt väldigt vackra bilder tänkte jag från början! :)

Ha en trevlig söndagkväll!

Svar: Tack tack :)
Mia Ahlstrand

7 Maria:

skriven

Så fina bilder. Passar perfekt till vår fina nationalsång.
Ha en fin kväll!

Svar: Tack!
Mia Ahlstrand

8 Veiken:

skriven

Så otroligt bra tänkt! Trissen är klockren med toppenbilder! Ha det gott!

Svar: Tack så mycket!
Mia Ahlstrand

9 jeanette:

skriven

Vackert.

Svar: Tack!
Mia Ahlstrand

10 BP:

skriven

Jo du, nationalsången kan jag, men hade inte kunnat gissa. Suverän och kreativ triss med härliga bilder:-)

Svar: Tack :) Jag är också totalt oduglig på att gissa på allas trissar :)
Mia Ahlstrand

11 Freja:

skriven

Läckert trissat!

Svar: Tack!
Mia Ahlstrand

12 Linnéa:

skriven

Trögskalle är vad jag är, sen när jag ser svaret så är ju Du gamla du fri klockren utifrån dina bilder. Väldigt kreativt!
Ha en bra vecka!

Svar: :) Tack!
Mia Ahlstrand

13 Marit Johansson:

skriven

:) jamen såklart.. vilken läcker sista bild!

Svar: Tack! Alltid lätt när man ser svaret :)
Mia Ahlstrand

14 mammakero:

skriven

Hahaha!!! Trots klockrena (och supersnygga) bilder, så var jag tvungen att tjuvkika... Klockren triss!

Svar: Ha ha! Tack!
Mia Ahlstrand

15 Maria Lundmark Hällsten:

skriven

Nopp, den tog jag inte, men jättefina bilder och dom passade ju alldeles perfekt till låten.

Svar: Tackar!
Mia Ahlstrand

16 Jah Hollis:

skriven

Fint trissat, men så långt tänkte inte jag. :-)

Svar: Tack! Inte så lätt, men sen när man ser svaren blir allting så enkelt :)
Mia Ahlstrand

17 Monica (Gocka):

skriven

Ja så klart är det den, även om det stod still i huvudet först. Men med facit i handen så var det ju solklart. Sista bilden blev en favorit bland de tre!

Svar: Allt är så lätt när man ser svaret :)
Mia Ahlstrand

18 Anni:

skriven

Här satt jag och sjöng på "Oooovan där" - men insåg att det inte passade med damen på första bilden ...

Svar: Nej jag hoppas det dröjer många år innan min gamla mormor är "ovan där" :)
Mia Ahlstrand

Kommentera här: