Bra dag

Igår var en bra dag!
Började med en lång härlig ridtur. Eftersom gräsvägarna uppe i skogan är plogade så är det toppenridvägar där nu när man äntligen kan ta sig fram till skogen.
Kollade stafetten på TV och där blev det silver så det var ju kul!
Samtidigt bakade jag vaniljbullar. Mums!
Fick rosor och mörk choklad av Jörgen eftersom jag hade namnsdag. Dagen innan hade han varit i Linköping och hälsat på vår dotter, så hon hade skickat med en present hem, ett nytt träningsband. Toppen!
Sen var det dags för min sista arbetsdag (kväll). Kom förbi flera och sa "hej då" och jag bjöd på bullar och kladdkaka. Kändes lite konstigt och vemodigt. Fick fina blommor och en liten fotboll av jobbet. Min kollega hade köpt en ljuslykta. Och ett av fotbollslagen hade köpt en jättefin orkidé.
Sen avslutade mannen och jag kvällen med att korka upp en flaska champagne.
 

Kommentera här: