Fototriss del 221: Inramad

Helena på Fototriss vill se inramningar denna vecka.
Naturlig inramning, solnedgång i Kroatien.
 
Hästen som har gjort sitt för idag samt sjön ramas in av de lummiga träden.
 
 
Varje kuvert ramas in av alla vinprovarglas och bestick. 7-rätters med vinprovning till :)
 
Fler inramningar ser ni på
 

 
 
 
 
 
 
 
 
1 JohanT:

skriven

Härlig tolkning på sista bilden! Fint trissat! :)

Svar: Tack så mycket!
Mia Ahlstrand

2 Maria:

skriven

Vilken fin och härlig triss!
Solnegången i Kroatien tätt följt av hästen blir mina favoriter :)
Läckseer dukning med alla glasen.
Ha en fin söndag!

Svar: Tack! Detsamma till dig!
Mia Ahlstrand

3 Per-Anders:

skriven

Fina bilder! Kroatien är et thärligt land.

Svar: Tack! Ja verkligen, ett av mina favoritländer!
Mia Ahlstrand

4 Linnéa:

skriven

Vackra inramningar du hittat. Varierad triss. Blev lite extra kär i hästen.

Ha en bra vecka!

Svar: Tack! Gillar också hästbilden bäst. Detsamma till dig!
Mia Ahlstrand

5 B i r g i t t a:

skriven

Tjusiga bilder med inramade motiv :)

Svar: Tack så mycket!
Mia Ahlstrand

6 Jah Hollis:

skriven

Fina inramningar i alla tre bilderna och kanske mest i den i mitten.

Svar: Tack! Min favorit också!
Mia Ahlstrand

7 KajsaLisa:

skriven

En snygg och naturlig inramning, fin tolkning

Svar: Tackar :)
Mia Ahlstrand

8 Monica o Jacob:

skriven

En riktigt snygg triss den inramade hästen blir min favorit;-)
Ha en skön söndag

Svar: Tack, även min favorit :) Detsamma till er!
Mia Ahlstrand

9 Veiken:

skriven

En fin triss - jag kan inte bestämma mig för vilken bild jag tycker bäst om. Det får nog bli mittenbilden! :)

Svar: Tackar!
Mia Ahlstrand

10 jeanette:

skriven

Även om jag inte är en stor djurfantast tycker jag bilden på hästen otroligt vacker.

Svar: Tack så mycket!
Mia Ahlstrand

11 anki-itte:

skriven

Gillar naturbilderna där du fångat en fin inramning. Vinglasen var bra också.

Svar: Tackar :)
Mia Ahlstrand

12 Gilla:

skriven

Fin triss. Jag tyckte ju mest om naturbilderna.

Gilla

Svar: Tack!
Mia Ahlstrand

13 Anita - Malta:

skriven

Helt underbara inramningar de två första !! Gillar hästen bäst. Den bilden kan jag titta på länge. Är det din ? Gillar ju hästar ;-)
Vin är gott och det var en fyndig lösning på inramat.

Svar: Tack! Japp hästen är min, eller egentligen är det en ponny :) Rider nästan varje dag. Vin är mitt andra nöje, utbildad sommelier och håller en del provningar :)
Mia Ahlstrand

14 Gilla:

skriven

Sv: Grekland är vårt älsklingsmål också. Vi reser till exempel till Kos i höst för elfte gången. Vi har varit många gånger på olika grekiska öarna.

Men jag kunde inte låta bli att visa min Mamma och hennes Moster.

Gilla

Svar: Grekland är underbart o vi har också varit på massor av öar :)
Mia Ahlstrand

15 Freja:

skriven

Härliga inramningar! Gillar den mittersta bäst, väldigt rofylld!

Svar: Tack! Kan bara hålla med :)
Mia Ahlstrand

16 Alina:

skriven

Snygg siluettbild med fin komposition

Svar: Tackar!
Mia Ahlstrand

17 Margareta:

skriven

Alla dina vackra inramningar är platser jag skulle tacka ja till. Spännande med vinprovning, det var på en sådan jag en gång i tiden lärde mig att älska riktigt kraftig mögelost.

Apropå fokus så har du rätt, om det varit på rätt plats hade jag nog testat, men här hade det inte blivit något vackert. Gaveln på "komposten" samt gaveln på grannens hus.

Svar: Tack! Visst är det kul med vinprovning! Förstår dig, det var bara en liten tanke som slog mig :)
Mia Ahlstrand

18 Stare Ström:

skriven

Vilka fina naturliga inramningar och vinglasen var en udda variant! Kul!

Svar: Tackar :)
Mia Ahlstrand

19 Maria Lundmark Hällsten:

skriven

Jättefina bilder, alla tre, inramade allihopa, på sitt sätt. Ha en fin vecka!

Svar: Tack så mycket!
Mia Ahlstrand

20 Mormor:

skriven

Nydelig rammet inn.
Hesten ble desidert favoritt :)
Vakker dag :)

Svar: Tackar :)
Mia Ahlstrand

21 Marit Johansson:

skriven

Så fina inramningar, den med hästen är fantastisk!

Svar: Tack! :)
Mia Ahlstrand

22 Kakan:

skriven

Fina bilder...
Hoppas mat och vin var gott...
Kram Kakan

Svar: Tack! Jättegott! Så roligt att prova mat o vin i kombination :)
Mia Ahlstrand

23 Emma - Photo:

skriven

Snyggt! Väldigt fin bild på hästen och sjön i bakgrunden :)

Svar: Tackar :)
Mia Ahlstrand

Kommentera här: