En kväll i juni...

Ja det va´ en kväll i juni, då när sommarn e´ som bäst. Precis så var det igår kväll. Efter en heldag i Stockholm, Täby, Sundbyberg var det så skönt att åka ut till stallet på kvällen. Tog med kameran och gick o strosade hos hästarna. Lite svårt att fota dem eftersom de är så nyfikna och kör upp mulen i kameran hela tiden :)
Nej men vad är detta undrar Tinky???? Vad flyger ovanför mitt huvud?
En zeppelinare!
Jaså, inget märkvärdigare - då kan vi käka igen!
Skirre
 
 
 
1 Freja:

skriven

Fina bilder! Är Skirre en islänning? Jag skriver om Island i dag, men jag red inga islandshästar när jag var där...

Svar: Tack! Japp, han är islänning! Tänk jag hade ingen aning om att det var Islands nationaldag idag. Han är till salu om du vet någon som vill ha islänning... Den andra ponnyn är min :)
Mia Ahlstrand

Kommentera här: