Tisdagstema: Natt

 Natt-tema! Under mörka natten är det mysigt med tända ljus...
Just dessa är från lördagens bröllop och massa andra foton därifrån finns i inlägget innan detta.
 
Fler foton med nattligt tema hittar ni hos:
 
 
1 Violen på Brandholmen:

skriven

Alltid stämningsfullt och mysigt med tända ljus i nattmörkret! Väldigt vacker bild!
Ha en skön dag!

Svar: Tack! Ja mysigt med ljus. Enda anledningen att man gillar när hösten kommer...
Mia Ahlstrand

2 Mormor:

skriven

Lekkert i mørket.
Må ha vært stemningsfullt.
HA en deilig sommerkveld :)

Svar: Tackar tackar :) Ja väldigt stämningsfullt!
Mia Ahlstrand

3 Hanna:

skriven

Vilka härliga bröllopsbilder, ser ut att ha varit riktigt skoj. En del bröllop blir alldeles för stela, men du har verkligen fått brudparet och gästerna att släppa loss framför kameran. Jättefina lyktor, nästan så jag måste göra ett par egna, ser ganska lätt ut :)

Svar: Tack vad glad jag blir! De är väldigt enkla som personer så det var nog inte min förtjänst... Ska nog också göra ett par lyktor till hösten :)
Mia Ahlstrand

4 Anita - Malta:

skriven

Himmel !! Blir ju nästan gråtfärdig av dina fantastiska bilder från ett underbart vackert bröllop. Snyft.. jag är ju inte den som brukar gråta på bio när romantiken flödar eller.. ;-)
Nu glömde jag nästan bort dina fina ljus. Ja, visst är det mysigt att tända ljus. Men ett elände när strömmen går som den gör här ibland. Då hittar man plötsligt varken ljusen eller tändstickor ;-)

Svar: Nu blir jag ju nästan generad av berömet.... Men är ganska nöjd med utomhusbilderna, då det är lättare med ljuset. Inomhusbilderna är jag inte nöjd med men har heller inte så bra utrustning (än så länge). Hade en underbart rolig dag! Strömavbrott är inget vidare, det gäller att alltid lägga ljus o tändstickor så man vet var man har det :) Vi har en ficklampa som legat på samma ställe sen barnen var små. Frågan är bara om batterierna funkar... :)
Mia Ahlstrand

5 Freja:

skriven

Så stämningsfullt det ser ut, fin tolkning!

Svar: Tackar!
Mia Ahlstrand

6 Marja:

skriven

Så fint med spetsprydda burkar. Blir ett fint och romantiskt sken.

Svar: Ja det var väldigt romantiskt och det ska det ju vara på bröllop :)
Mia Ahlstrand

7 Matfarbron:

skriven

Vackert med ljus i mörker

Svar: Tackar :)
Mia Ahlstrand

Kommentera här: