Bröllop

Igår fick jag den stora äran att vara med på Idas och Niklas bröllop som bröllopsfotograf! Vilken underbar dag det var!
Full fart i salongen direkt från morgonen.
 
Grabbarna fixade sina förberedelser hemma, vissa mer och vissa mindre nervösa...
 
Lite bilder vid kyrkan innan vigseln. Här tärnornas snygga frisyrer.

 
Söta systrar!
 
Far och son.
 
Mor och dotter.
 
 
 
 
Hela bröllopssällskapet.
 
Emma, Vilgot och Victor.
 
 
Dags för vigsel.
 
 
Herr och fru Larsson!
 
 
 
Bröllopsfotografering vid hembygsgården. Lite mer avslappnade nu...
 
 
 
 
 
 
 
 
Dags för bröllopsfest och vackert dekorerade bord.
 
Toastmadame hälsar alla gäster välkomna!
 
Och gästerna är redo för fest!
 
Många tal...
...och mycket skratt och "gråt".
 
Efter den goda maten vankades bröllopstårta.
 
 
Och självklart dans!

 
 
Medan Robban Phils röda discolampor lyste upp lokalen lyste fullmånen upp bröllopsnatten utanför!
Stort tack till Ida och Niklas för att jag fick vara med på Er Dag!
 
1 Marit Johansson:

skriven

Grattis till brudparet, vilka fantastiska bilder du tagit, jätte-jätte fina :)

Svar: Tack vad gullig du är! Som jag skrev till Anita så är jag nöjd med utomhusbilderna men inte inomhus. Och det var ju första gången så jag får kanske inte ha för höga krav... Blir bättre ju fler gånger man får öva. Gillar känslan du fångar i dina, så levande!
Mia Ahlstrand

2 FREEDOMtravel:

skriven

Superfina bröllopsbilder!!! Du behöver verkligen inte vara nervös för att bröllopsfota!!! Jag var lite nervös den här gången, men det var skönt att vi var två. Blev nöjd med det mesta, men det är några småsaker jag kunde gjort bättre känner jag ... till nästa gång! ;)

Kommentera här: