Fototriss del 209: Gemenskap

Helena har dragit till Thailand och låter oss trissa på detta tema ett par veckor. Vilken tur för mig som inte hann i helgen.
Har mängder av bilder på gemenskap i datorn, familjen, barnen, tjej-middagar, innebandy, fotboll etc. Men försöker ta nya bilder till varje tema så ofta jag kan. Det är ju det som är lite av själva utmaningen. Men hur ska jag få till gemenskap när jag är själv hela veckan? Mannen är i Danmark. Bara att börja se sig omkring...
 
Gemenskap - att dela en tuss hö!
 
Gemenskap - en kopp te och en myskväll mitt i veckan hos en kompis.
 
Gemenskap - att alltid ha sällskap av varandra!
 
Klicka för att se andra bidrag i  
 
 
1 Mona:

skriven

Härliga bilder på gemenskap. Testunden ser jättemysig ut!

Svar: Tack, ja det var mysigt!
Mia Ahlstrand

2 irene:

skriven

Vilka härliga bilder. Tack för kommentar på mina.

Svar: Tack själv :)
Mia Ahlstrand

3 Barbro S:

skriven

Superfin triss med såå mysiga gemenskapsbilder:).

Svar: Tack så mycket!
Mia Ahlstrand

4 Connie Tornevall:

skriven

Hej vad roligt att du hälsade på i mitt krypin. tack söta du för din kommentar!

Vilken härlig triss du har! Alla bilderna talar och står för sig själv. Jag är svag för djur så hästarna och katterna fäste jag mig vid. Testunden med din bästa kompis ser så otroligt skön och mysig ut! Kram

Svar: Tack för dina fina ord!
Mia Ahlstrand

5 När Annie fotograferar:

skriven

Så fina bilder! :-D Älskar särskilt sista!

Svar: Tack! Slängde in ett bord från balkongen för att ställa vårblommorna på och genast la katterna beslag på det :)
Mia Ahlstrand

6 Elisabeth:

skriven

Vilka mysiga bilder =)

Svar: Tack!
Mia Ahlstrand

7 Axart:

skriven

Fin triss, katterna verkar ha sin gemenskap på höjden.

AX

Svar: Tack :)
Mia Ahlstrand

Kommentera här: