Fototriss del 208: Hårt

Veckans tema är hårt. Och denna söndag har verkligen varit hård och jobbig, men väldigt rolig :)
Upp i ottan och åkte till Bodaborg tillsammans med några fler vuxna och ungdomar från Mentor Sverige.
Ett trist och hårt hus utanpå, med väldigt många roliga banor inuti. De har gröna banor som är lite klurigare, röda banor som är både kluriga och lite tuffa samt svarta banor som är väldigt fysiskt krävande och hårda. Efter många hårda och roliga timmar där bar det av hemåt och direkt till stallet.
Lite mer hårt kroppsarbete i form av mockning, ta in hästar etc...
Efter en god middag vardet dags att göra mina höftövningar:
Bandet ska sträckas hårt, 3x15 repetioner för varje ben och övning. Denna hårda träning som ska genomföras varje dag kommer förhoppningsvis göra att jag kan snöra på mig löparskorna igen när barmarken äntligen kommer. Längtar!
Vill du som jag se fler fototrissar så kolla här!
1 jeanette:

skriven

Hårda bilder. Både roliga och mindre roliga typ mockning.

Svar: Tack för din kommentar! Ja mockning är väl inte världens roligaste syssla, men ändå ganska fridfullt att gå o pyssla i stallet :)
Mia Ahlstrand

2 Margareta:

skriven

Ja, du jobbar verkligen hårt för ditt själsliga välbefinnande. härligt och hoppas du får på dig löparskorna snart.

Första bilden var väl också någon rolig aktivitet även om jag inte vet vad det handlar om. Tack för din titt hos mig och kul att möta dina bloggisar med nya motiv.

Svar: Bodaborg är ett "lekställe" som finns lite varstans i Sverige. Man blir som barn på nytt och vill bara göra fler o fler banor...Har haft problem med min höft i fyra år men har nu äntligen fått bra hjälp av min dotter som utbildar sig till sjukgymnast. Håller tummarna att höften ska klara löpning snart!
Mia Ahlstrand

3 Jah Hollis:

skriven

Det var en originell variant av temat.

Svar: Ja och hårt arbete kan vara riktigt skönt efteråt :)
Mia Ahlstrand

4 Maria Lundmark Hällsten:

skriven

Hårt, men nödvändigt och nyttigt. Ha en fin dag!

Svar: Tack, visst är det. Detsamam till dig!
Mia Ahlstrand

5 Tomtan:

skriven

De där lät verkligen som en hård dag :D Härliga bilder av nuet!

Svar: Tack! Hård men trevlig o rolig :)
Mia Ahlstrand

6 Charlotta:

skriven

Fin triss som visar en hård vardag. Men ganska skön ändå tror jag.
Ha en fin vecka!

Svar: Tack! Ja väldigt skön o rolig! Och man mår ju bra av lite hårt arbete. Ha en bra vecka själv!
Mia Ahlstrand

7 Elisabeth:

skriven

Vilken bra tolkning! =)

Svar: Tack :)
Mia Ahlstrand

8 Kicki:

skriven

Du verkar vara en hårt arbetande kvinna!
Tack för tipset med höftövningarna, kanske jag också ska testa!

Svar: Skönt o nyttigt att röra på sig! Jag kan skicka över övningarna till dig om du vill :)
Mia Ahlstrand

9 Mina burkar:

skriven

Joo, att sköta djur det är minsann ett hårt arbete!

Svar: Hårt men roligt!
Mia Ahlstrand

Kommentera här: