En fläck på mattan

Det får bli tisdagstema på en onsdag för mig. Hade varken tid, ork eller inspiration igår. Temat är fläck.
Ser ni "fläcken" på mattan? Nåt som lyser lite... Vad kan det vara? Jo vår svarta katt som har fått svarta ryamattan som favoritplats. Efter att ha sprungit på honom ett antal gånger borde han fatta att det inte är så klokt att lägga sig på en svart matta när man själv är svart... Men det förstår han inte stackarn. Nu försöker jag titta en extra gång varje gång jag går in i rummet.
 
 
 
1 Anneli - A'la Foto:

skriven

Menar du att katten ligger där på den svarta mattan på bilden?? Haha...jag ser bara några fläckar som kanske skulle kunna vara ögon men lika gärna damm! ;) Ja, nä det är inte särdeles smart av kissen!

Svar: :) Inte smart alls...
Mia Ahlstrand

2 Stare Ström:

skriven

Ha! Nej det är inte bra att vara så välkamuflerad!

Svar: Nej inte alls :)
Mia Ahlstrand

3 Anemonen:

skriven

Jaja mensan visst ser jag katten även om den är som en svart fläck. Ögonen lyser ju skarpt.

Svar: Ja tur att de syns i alla fall, värre när han sover... :)
Mia Ahlstrand

4 Violen på Brandholmen:

skriven

Man ser ju bara ögonen på katten så den lever farligt om den envisas med att ligga där på den svarta mattan!

Svar: Ja och när han sover syns ju inte ens de :)
Mia Ahlstrand

5 Hanna:

skriven

Haha, det är ju katten som bestämmer hemma, har den valt mattan så har den, hehe ;0P

Svar: Självklart! Som tur är hittar de nya favoritplatser ganska ofta :)
Mia Ahlstrand

6 Pysselfarmor:

skriven

Syns ju knappt! Men det är väl det den känner....att han inte syns!

Svar: Ja han leker kanske kurragömma :)
Mia Ahlstrand

7 Marit Johansson:

skriven

Hahaha... såg inte alls att det var ett djur..

Svar: Nå inte jag heller alla gånger jag sprungit på honom.... :)
Mia Ahlstrand

Kommentera här: