Sjuk katt

Stackars Leo gråter krokodiltårar när han måste ha tratt på sig.
 
Nej då han är så duktig! Men han har ett envist sår som inte vill läka så nu är han innekatt med tratt, så vi kan ha zinkpasta på såret. Förhoppningsvis läker det på några dagar nu när det får vara ifred.
 
 
1 Freja:

skriven

Åhh, stackare! Finns det nått ynkligare än en katt med tratt? En av mina tror att hans ben inte fungerar när han har tratt, han bara trillar ihop i en hög... Hoppas läkningen går snabbt!

Sv: Tack för tipsen, jag ska ta mig tid och läsa igenom instruktionsboken så jag lär mig hur jag ställer in kameran så snart jag är klar med renoveringen!

Svar: Ja han är lite ynklig stackarn! Men försöker inte ens ta av tratten. Ser redan mycket bättre ut :) Ja när jag köpte min kamera förra året så läste jag igenom instruktionsboken rakt av... Kanske inte världens roligaste läsning, men sen testade jag alla inställningar så jag vågar använda kameran och inte bara köra på auto. Har samlat på mig lite tips och dokument som jag kan maila över om du är intresserad.
Mia Ahlstrand

2 Annika på Rubinara:

skriven

Tratt är verkligen inget kul och givetvis inte sår heller för den delen. Hoppas det läker fint och att Leo slipper tratten snart. Mjau.

Svar: Efter tre dar med tratt och inomhusvistelse var såret läkt. Men efter 2 dar ute är det helt öppet och varar igen. Kanske gick upp för att varet måste ut. Så imorn ringer jag veterinären... Tack för hälsningen :)
Mia Ahlstrand

Kommentera här: