Fototriss del 227: Randigt

Uppdraget från Fototriss är att leta och fota randiga mönster. Igår blev det mest åka bil. Till Gävle fram och tillbaka. Dottern flyttade från Kalmar och dit. Mellanlandade hos oss så skjutsade vi upp henne och hennes packning. Hon börjar en utbildning för personlig tränare imorgon. Men redan imorgon kväll kommer hon hem en snabbis för på tisdag har hon en anställningsintervju här hemma. Mycket åkande fram o tillbaka.
När vi åt lite lunch hittade jag en randig mur runt skulpturen på ett av Gävles torg. Dessutom har mannen med barnvagnen randig tröja :)
 
Härligt rött staket i bostadsområdet där hon ska bo inhyrd hos en snäll dam.
 
På hemvägen köpte vi golv till mitt nya kontor. Nu när jag startat firman så gör vi om ett av barnens rum till kontor, så de stunderna vi varit hemma i helgen har mest gått åt till att måla. Nu är målningen klar och golvet ska läggas. Jättekul!
 
Fler randiga foton hos:
 
 
 
1 Jah Hollis:

skriven

Fina randiga trissbilder, speciellt den färgstarka i mitten.

Svar: Tackar!
Mia Ahlstrand

2 Lotta:

skriven

ja, man hittar verkligen ränder överallt bara man tar sig tid att titta!

Svar: Ja så är det :)
Mia Ahlstrand

3 Axart:

skriven

fint randigt! staketet blir favoriten!
AX

Svar: Tack!
Mia Ahlstrand

4 Violen på Brandholmen:

skriven

Det färgstarka staketet gör mig glad! Härliga distinkta ränder!
Ha en skön kväll!

Svar: Tackar så mycket!
Mia Ahlstrand

5 Stare Ström:

skriven

Varierade ränder som du stötte på på utfärden!

Svar: Ja när man väl öppnar ögonen finns det ränder nästan överallt :)
Mia Ahlstrand

6 Irene:

skriven

Snygga ränder som speglar din helg.

Svar: Tackar!
Mia Ahlstrand

7 Tomtan:

skriven

Krestiv triss!

Svar: Tack!
Mia Ahlstrand

8 Hanna:

skriven

Fin och varierande triss, gillar verkligen mittenbilden med sin starka färg. Lycka till med skapandet av kontoret!

Svar: Tack! Jättekul att komma igång med egen firma och skönt att då slippa sitta i tvättstugan som jag gör nu :)
Mia Ahlstrand

9 Freja:

skriven

Härligt randiga bilder lyckades du ta på resandets dag i alla fall!

Svar: Tackar :)
Mia Ahlstrand

10 Anita A:

skriven

Det röda staketet med grönskan bakom är riktigt härlig!

Svar: Tack så mycket!
Mia Ahlstrand

11 Anni:

skriven

Bänkarna i bakgrunden på första foto har randiga ryggar, så den bilden är ju hur randig som helst! Fast jag gillar färgchocken i bild två bäst!

Svar: Bänkarna tänkte jag inte ens på :)
Mia Ahlstrand

12 Marit Johansson:

skriven

Åh så du har startat egen firma nu, vet att du skrev om det tidigare. Så roligt med en nystart, det där kommer att gå fint :) visst var det utblidningar i HLR?
Bra bilder till temat!

Svar: Tack! Firman kommer fokusera på hälsa och välbefinnande, så HLR-utbildningar, vinprovningar, sälja vetekuddar, aloe vera, hjärtstartare mm. Lite udda blandning, men har valt sånt jag själv brinner för :)
Mia Ahlstrand

13 Karoleen:

skriven

Mycket åkande blir det ibland =) Fin triss =)

Svar: Tackar :)
Mia Ahlstrand

14 Linnéa:

skriven

Det lät som om det var full fart under helgen. Kalmar - Gävle det är ganska långt. Mittenbilden blev häftig med sina starka färger.

Lycka till med din firma o nya kontor.

Svar: Ja vi bor i Sörmland så för oss blev det bara halva sträckan... Tack, ska bli jättekul att komma igång!
Mia Ahlstrand

15 Scaniatjejen:

skriven

Härliga varierade ränder, gillar särskilt färgen på den mittersta bilden!

Svar: Tackar!
Mia Ahlstrand

16 Margareta:

skriven

En perfekt randig triss men mest nyfiken blir jag på ditt nystartade företag och kul att inreda ett helt nytt kontor.

Svar: Tack! Håller på att öppna en firma med inriktning på hälsa och välbefinnande där HLR-utbildningar är huvudsysslan, men även vinprovningar kommer ingå. Dessutom försäljning av hjärtstartare, vetekuddar, aloe vera mm, sånt som man mår bra av! Ska bli jättekul! Lägger ut hemsidan på bloggen när den är klar. Finns på facebook under Naturahl HLR & Hälsa.
Mia Ahlstrand

17 Margareta:

skriven

Jag ska kolla på FB. Min blogg ligger tillfälligt nere och alla andra .nu adresser som jag har. De gör någon förflyttning av dessa domäner, hoppas att jag kommer in snart men det verkar vara ett riktigt stort arbete.

Nu går jag istället in på FB och kollar. =)

Svar: Finns inte så mkt info än så länge, men kommer mer snart. Är precis i uppstarten :)
Mia Ahlstrand

18 Margareta:

skriven

https://www.facebook.com/pages/Harmoni-h%C3%A4lsa-v%C3%A4lm%C3%A5ende/122742494585057?ref=nf

Är det denna länk?

Svar: Nej, det är: https://www.facebook.com/HLRnaturahl
Mia Ahlstrand

Kommentera här: