Vardag igen

Påsken är över för denna gång. Hur mycket jag än njuter av högtider, pynt, ledighet tillsammans, god mat osv så tycker jag alltid det är skönt när vardagen och dess rutiner kommer igen.
Dottern är tillbaka i Linköping, mannen ute o reser igen. På förmiddagen var han i Örebro, nu i Danmark och imorgon till Göteborg. Precis som vanligt :)
Och jag tycker oftast att det är väldigt skönt att vara ensam hemma. Har ätit en sen middag bestående av oxfilé och ett glas rödvin. Har haft migrän sen i onsdags och nu idag försvann den så då unnade jag mig lite vin.
Blev inte så mycket skrivande på affärsplanen idag men det blev en härlig promenad på förmiddagen, läsning ute i vårsolen efter lunch och en skön ridtur på kvällen. Får bli mer jobb imorgon!
1 Halloj världen! /Inger:

skriven

Fin hästbild!

Svar: Tack!
Mia Ahlstrand

2 Elinore:

skriven

Vilken underbar häst!
Tack för din kommentar hos mig på trissen! Mittenbilden är från London :)

Svar: Tack Hade jag inte kunnat gissa. Känner inte igen det där runda tornet i mitten...
Mia Ahlstrand

3 Caroline:

skriven

Tack för kommentaren du lämnade hos mig, blir lika glad varje gång när någon ny kikar in och dessutom länmar en kommentar efter sig.
Denna dag lät ju inte alls helt fel, som du haft dig idag.

Ha en fin kväll!

Svar: Roligt att se dina bilder :) Ja det var en skön dag! Idag har det blivit jobb igen... Detsamma till dig!
Mia Ahlstrand

Kommentera här: