SPA-helg

Nyss hemkommen från en Spa-helg i Norrköping med tre underbara väninnor. Från det vi klämde in oss i min lilla bil tills vi kom hem har vi skrattat, pratat, skrattat och pratat. Umgåtts i tre dagar - snacka om kvalitetstid!
Stället låg sagolikt vackert och naturen var det verkligen inget fel på.
Härlig promenadrunda!
Annars kom vi fram till att själva stället i sig inte var så märkvärdigt. Ingen superservice, ingen röd tråd i inredningen, lite "snålt" med vad som ingick i weekend-paketet. Men vad gör det när man har så roligt!
 
Kolla vad jag har köpt säger jag till Monkan och tar fram det som är på bilden nedan. -Åh en ipad säger hon.
 
Nää, inte riktigt säger jag... och skrattar...
 
mina nya ögonskuggor!
 
 
Och när det gällde maten kom vi fram till att det blev mer o mer "allergier" i vår lilla grupp. Skaldjursallergi, ost-allergi när det gäller fetaost och ädelost, svamp, vilt, lamm. Ja Anci blev t.o.m. allergisk mot vatten när vi helt enkelt inte orkade vara med på söndagens vattengympapass :)
 
Partypinglorna som höll igång på kvällarna. Nästa gång blir det annan rumsfördelning....
 
På väg hemåt igen i min lilla pärla. Tack tjejer för en underbar helg!
 
1 Anonym:

skriven

Tack själv för en underbar helg. Just nu är jag trött men det ger nog energi framöver.

2 Anna:

skriven

Toppenhelg med toppensällskap och mycket skratt. Tack för det :-) Ser fram mot nästa gång!

3 Anci:

skriven

Ja, så mycket har jag inte skrattat på länge!! Ger energi för hösten
!

Kommentera här: