FOTOTRISS DEL 195: Jag gillar...

Då var det söndag och ett nytt tema för Fototriss - denna gång är temat Jag gillar. Det finns ju så otroligt mycket jag gillar. Min familj, god mat, att resa. Men något som jag tycker mycket om är att vara ute i naturen, tillbringar många timmar där både på hästryggen och till fots. Härligt att gå omkring och njuta av tystnaden, titta på alla vackra detaljer och fyllas av energi. Så veckans bidrag får bli bilder från skogspromenader:
En gammal gärdsgård.
Ett gammalt torp. Både taket och stegen är så gamla att de liksom smält ihop och man ser knappt stegen längre.
Stannar upp vid en sten och upptäcker att naturen skapat ett hjärta.
 
Här hittar ni andra fototrissar:   och denna vecka skänker Coolstuff priser till Helenas tävling.
 
 
 
1 Della / Var Dag ett Äventyr:

skriven

Härligt! Det är något jag också gillar. :-)

2 Lotta:

skriven

Finfin triss, lilla hjärtat blir en klar favorit!

3 Bertil:

skriven

Gillar också gamla grånande brädor och ting. Fin triss !

4 Johanna:

skriven

En jätte fin triss! Första bilden blev min favorit.

5 Veiken:

skriven

Jag gillar dina bilder jättemycket. Den översta allra mest! En härlig triss!

6 Me and my dark secrets:

skriven

Härligt trissat, blev lite inspirerad av er butterkaka med, har faktiskt aldrig sett hur man gör det. Så tack för det också.

7 Johanna:

skriven

Tack så mycket :)

8 Eva:

skriven

Det finns en värdig skönhet i det slitna, gamla ... Vacker trissat!

9 40plus:

skriven

Vackra bilder. Fin gilla-triss!

10 Maria:

skriven

Härliga bilder från underbara natur!
Sista bilden blir favvis :)
Ha en fin kväll!

11 Anneli:

skriven

Så fint naturen skapar!
Vackert!

12 anemonen:

skriven

En triss i min smak.Gillar den skarpt.

13 Anitas Blogg - Malta:

skriven

Gillar verkligen dina bilder från höstpromenaden och din beskrivande text. Så snyggt med den genomgående färgtonen. Gillar dina fina detaljer som ibland kan vara lätta att missa... om man nu inte har kameran med sig ;-)

14 Hanna:

skriven

Vacker grå nyans i dina bilder. Festligt med hjärtat, sånt är kul när man upptäcker bilder i naturen :0)
Ha en fin start på veckan!

15 juanna:

skriven

Fin triss du "komponerat" på din promenad - det finns så mkt spännande där ute!!

16 Anonym:

skriven

Vilken fin triss. Om jag ska välja så blir det nog den första, som min favorit:)

17 Deciree:

skriven

Glömde fylla i mitt namn:-) Anonym var jag:-) den första bilden var min favorit. Återigen ...en fin triss

18 Charlotte:

skriven

Jättefin gilla-triss! Sista bilen är ju fantastisk, att naturen kan skapa det så fint :-)

19 Barbro S:

skriven

Ja, jag gillar också att vara ute i naturen, även att fotografera. Jättefin triss med härliga motiv som du fångat.

20 Totman:

skriven

Vackert!!!!

21 Ulrika/Hällan:

skriven

Din triss är riktigt snygg! Samma tema rakt igenom, bravo!

22 Gilla:

skriven

Så vackra bilder du har tagit. Jag gillar färgsättningen. Snygg triss!

Sv: Det var ju roligt att du tyckte om min triss med moln. Jag gillar själv att höja blicken uppåt och kolla moln både i vackert väder och i dåligt.

Kram/Gilla

23 Mormor:

skriven

En nydelig tris. Det kjennes godt å kunne ta en tur i naturen, med kamera.
ha en deilig dag. :-)

http://www.starbear.no/mormor/2012/10/28/jag-gillar-var-oppgaven/

24 Ingalill:

skriven

Härliga bilder på gamla ting :)

25 Karoleen:

skriven

Jättefin triss med en fin röd tråd! =)

26 Pockethexan:

skriven

Gillar när naturen sänder oss budskap...snygg triss!

Kramis från Pockethexan som också har en naturligtriss!

27 Pysselfarmor:

skriven

Gillar också det du gillar och jag gillar dina fina bilder! Naturen är väldigt helande för själen.

28 Lotta:

skriven

Fina bilder :)

29 Åke:

skriven

Vackert fångat med fin text :)

Kommentera här: