JUBILEUM! Fototriss del 200: Detaljer

Grattis Helena och Fototriss! Hela 200 söndagar har Helena hittat på nya teman att fotografera. Själv är jag nybörjare på detta men tycker det är väldigt roligt!
Veckans tema är detaljer och vår katt Troja fick bli fotomodell.
 
Vill ni se andra fina detaljer klickar ni här:
 
Veckans omgång är dessutom en tävling där man kan vinna priser från Coolstuff.
 
 
 
 
 
1 Agneta:

skriven

Åh, vilken söt katt! Kul med flerfärgade mönster. Fin triss:-)

2 Anneli - A'la Foto:

skriven

Visst är det roligt med fototriss! Beroendeframkallande och Helena som har det gör ett otroligt bra jobb! :O))

De två översta bilderna ser ut som två helt olika katter...var tvungen att läsa din text två gånger för att verkligen förstå att det är en och samma katt! Så fina bilder och så läckert med sån paddmönster! Min favorit blir där jag får se hela söta ansiktet på henne! Bedårande söt och jättefint tolkat!

Ha en skön kväll!

3 Nett:

skriven

Vilka vackra detaljer :)

4 Rajson:

skriven

Förstår att detta är en kär favorit.
Jag gillar sista blden allra bäst,så mysig.
Tack för din kmmentar och ha gott i kylan!

5 Longevity - en blogg om hälsa:

skriven

Fina bilder :-)

6 Karoleen:

skriven

Fin triss med söta vänner =)

7 Anette:

skriven

riktigt fina bilder !!! Bra jobbat ;)

8 40plus:

skriven

Fina detaljer på en söt liten fotomodell!

9 Carre Vestring:

skriven

Hej och tack, jaa visst är advent en härlig tid :)

10 Veiken:

skriven

Härliga ögondetaljer! Jag är också ganska ny på Fototriss, men det är superkul! :)

11 När Annie skriver:

skriven

Åh, så söta! :-D

12 Chralex:

skriven

Så söta kissemissar och vilka fina "detaljer" Ha en härlig vecka! :-)

13 emeliekindbladh.blogg.se:

skriven

Tack =) Vilken söt katt =)

14 Mias Mix:

skriven

Tack för era kommentarer!

15 Gocka:

skriven

Vad roligt, jag läste en kommentar och då förstod jag med att det var en och samma katt! Trodde också att det var olika! Fina foton på en snygg katt!

Kommentera här: