Höstmys och skyltsöndag

Vilken fantastisk höstdag det varit idag! Rena rama sommarvärmen och strålande sol. Passade på att ta med de små barnbarnen ut i skogen en sväng. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det är ju även BP:s skyltsöndag så här kommer några skyltar: 
 
Hämtad från nätet :) Ser ni de glada människorna? 
 
Sabotörer på kyrkogården.
 
Musikens Hus i Katrineholm skyltar med noter förstås. 
 
 
Springer ca 3 gånger i veckan men har så svårt att få upp tempot. Hela året har jag legat runt 6.15-6.30/km. Nu har det äntligen lossnat och går lite snabbare. Bara att kämpa på!! 
 
 
Den här tapeten hittade jag på nätet. Funderar på att sätta upp på en av väggarna i köket eftersom alla väggar är vita överallt. Vad tycker ni? Blir i så fall på väggen bredvid matgruppen och vi har ju gråa stolar. 
 
 
1 Karin Eklund:

skriven

Fantastiskt fina söndagsbilder bland löv och stenar i skogen. Jättefina!
Och visst ser jag de glada människorna! :) En riktigt rolig skylt!
Ha en fin vecka!

2 BP:

skriven

Visst var det en helt underbar, solig och varm söndag. Sådana höstdagar gillar till och med jag:-)
Helt underbara bilder på barnbarnen. Så stora dom har blivit! Det syns speciellt på Charlie tycker jag.
Tusen tack för dina fina skyltar. Den på kyrkogården måste väl vara helt unik. Å inte visste jag att fåglar äter stearin. Då lär dom ju ha en festmåltid framför sig med tanke på Allhelgonahelgen;-) Notorna var otroligt fina!
Stort tack för länken också:-)

3 Paula:

skriven

Men Mia, här sitter gamla tanten och rodnar, det tog ett bra tag innan jag såg de glada människorna! Jag bara måste låna den bilden, få se om det funkar! Annars ser jag barnbarnslycka, lövprassel, höstglädje! Underbart!

4 Susjos:

skriven

Åh, vilka härliga foton på hösten och dina barnbarn!
Jovisst såg jag människorna, för nu visste jag att de fanns, haha, såg denna skylt på nätet också nyligen!
Va kul att du fått upp farten på löpningen! Här går det sakta, men hinner inte med så många joggingturer då jag ju har F&S att tänka på också.
Grå tapet känns sådär, men jag kan inget om inredning, det kanske blir urläckert mot allt det vita, och skojigt att det ser ut som plankor!
Ha en fortsatt fin vecka! Kram

5 Anemonen:

skriven

Viken ljuvlig helg och så underbara bilder. Finurliga skyltar och visst såg jag alla glada kvinns.

6 Anni:

skriven

Underbara höstbilder på er och barnbarnen <3 Äh, så gärna jag hade varit ute och njutit igår!

De glada människorna ser jag, det är en härlig bild :-)

Vill du inte ha färg på väggen när allt ute snart är grått? Jag är ju jävig som älskar blått, men tror också att människan mår bättre av färg (som på dina höstbilder) än av grått och caffe-lattefärg.
Kram!

Kommentera här: