Tacksamhet

Åter igen dags att sammanfatta föregående veckas höjdpunkter i en tacksamhetslista. Och efter en fantastisk helg i Skåne finns det ju extra mycket att vara tacksam över!
 
Kunna jogga lite försiktigt
Sörmlands hälsoprogram där det erbjuds gratis hälsoundersökning när man fyller 40, 50 eller 60 år. Jag klarade mig dessutom bra på alla prover!
Minisemester
Hotellfrukost
Öronproppar
Sitta utomhus på restaurang och njuta av kvällen
Vänner
Kärlek
Glädje
Träffa nya människor
Bröllop
Min kamera
Extra minneskort
Extra batteri
Min man som släpade allt åt mig hela helgen!
Dans
Inga backar på joggingrundorna i Skåne, bara platt platt platt!
Vallmo i mängder
Solsken på bröllopet
Jordgubbar
Hästvakt
Kattvakt
 
Är du sugen på att göra något liknande?
Gå in hos Eva, klicka på bilden nedan:
 
 
 
 
 
 
1 Susjos:

skriven

Det finns verkligen mycket man ska vara tacksam över! Låter som du haft en underbar helg.
Kram till dig ♥

2 BP:

skriven

Vilken diger lista!!!! Här finns det många punkter jag fastnar på kan jag säga.Ett urval kanske:-)

Hotellfrukost och öronproppar - jo tack.
Sitta ute på restaurang - jo, helt klart:-)

Åsså kärlek, glädje och träffa nya människor - j, också några till:-)

3 Anni:

skriven

En helg att njuta av länge, länge. Så härlig lista!

4 Eva Trillian:

skriven

Grattis till alla klarade hälsoprover :) Skönt! Och vilken bra grej av Sörmland!
Mycket glädje och sommar i din lista :) Förunderligt hur livet inte bara är en känsla åt gången. Skönt att minnas!

5 Ama de casa:

skriven

Verkligen många glädjeämnen här! Så roligt :-)

Hoppas det fortsätter på samma spår :-)

6 Maria:

skriven

Vilken härligt lång lista!! Blir varm i hjärtat när jag läser den.
Hade du velat så hade du kunnat hitta lite backar också att jogga i ;-)
Kram

7 Anita Malta:

skriven

Ja, det finns verkligen mycket att vara tacksam över och din lista är lång vilket gläjder även mig.
Vänner, kärlek, glädje och dans fastnar jag mest för liksom Vallmo i mängder. Plus att hälsoundersökningen bara gav positiva resultat.
Önskar dig en riktigt fin Midsommarhelg Mia :-)

8 Ama de casa:

skriven

Ha nu en riktigt GLAD midsommar! En sån som du kan ta med i nästa veckas lista :-)
Kram

Kommentera här: