Massa kalasande

Denna vecka har det varit mycket kalasande. Ätit och druckit massa gott hela veckan. Samtidigt har jag haft väldigt mycket migrän de sista två veckorna, bara någon dags uppehåll ibland.
 
Champagnefrukost hos en barndomsväninna som fyllde 50 i veckan.
 
Som en hel hotellfrukost!
 
Sveriges sista match i handbolls-VM tillsammans med vin och tapasrätter. Så himla bra de gjorde det grabbarna, trots att de åkte ut. En väldigt hedersam förlust.
 
Dubbla kalas i går lördag. Först var vi bjudna på lunch och fika hos dottern och hennes familj. Hennes sambo fyllde år och även hans familj var på besök.
 
Sen 50-årskalas hos väninnan som fyllde i veckan.
Vi gav henne en glaskurs i present. Och den kursen är hemma hos bloggvännen Anni! Ska bli jätteroligt :)
 
Har också jobbat denna vecka. Har blivit ett långt uppehåll pga sonens sjukdom så det var riktigt roligt att vara igång igen!
 
Avslutar med ett härligt vårtecken, snödropparna som tittade fram i veckan!
1 Lottisen:

skriven

Så mysigt med alla kalas! Och vårtecken, härligt! Ha en bra vecka!

2 Eva Trillian:

skriven

Full rulle hos dig :) SÅ mycket kalas! Härligt :) och så roligt att ge bort en glaskurs hos Annie - jag läser också hennes blogg och förundras över allt fint hon gör!
Det låter som om det lättat en del på hemmaplan - nu hoppas vi migränen ger med sig också!

3 cissi:

skriven

Det låter som det varit en vecka med mycket måbrasaker. Så skönt!
Vad skoj att ge bort en glaskurs hos just Anni, där kommer ni nog att få mycket skoj.
Kramar

4 Ama de casa:

skriven

Vilken härligt festlig vecka! :-) Ja, minus migränen då, såklart...

Hoppas du får en riktigt bra start på den här veckan också :-)

5 Anita Malta:

skriven

Vilket härligt inlägg Mia, blir riktigt glad för din skull att få ta del av så mycket positivt du fått vara med om. Champagnefrukost, kalas och god mat tillsammans med härlig samvaro och vilken jättefin present hon fick hos Anni.
Måste kännas skönt att börja jobba igen efter det långa uppehållet och vårtecken känns alltid positivt.
Ha en fin fortsatt vecka Mia och jag hoppas att allt nu kanske återgår till den "normala" vardagen, att ni alla mår bra. Blev det förresten Fortina på bröllpsresan eller har de kanske inte bestämts sig ännu. Kram och sköt om dig ❤❤

6 BP:

skriven

Förutom migränen var det äntligen en riktig gladvecka för dig Mia. Den var du såååååååå värd efter allt du har varit med om de senaste månaderna.
Himla roligt med en glaskurs hemma hos Anni. Den avrapporteringen ser jag verkligen fram emot!

Otroligt kul att du har börjat jobba igen! Hoppas det är också ett tecken att sonen mår bättre, vilket jag verkligen hoppas på!

7 milla:

skriven

Vilken härlig vecka förutom migrän.
Hoppas denna vecka blir ännu bättre utan migrän
Karm Milla

8 Herr Nilssons Fru:

skriven

Pang o kras - här var de kalas(ande) värre.
De såg gott ut på faten. Mums..
Migrän verkar fruktansvärt, jag har så sällan ont i huvudet så ibland undrar jag om de är tomt där uppe, nä men när jag får huvudvärk så blir jag rädd. Att ha migrän över kort o långa perioder måste vara väldigt jobbigt. Huvudvärk påverkar så mycket annat i kroppen. Jag är magbarn, känns som det är enklare.
Hoppas du slipper migränen nu ett tag.
Kramiz

9 susjos:

skriven

Åh så roligt att se din härliga vecka med många roligheter! ...förutom som sagt: migrän, det kan inte vara kul.
Å va roligt med kurs hos Anni!!!
Kram till dig!♥

10 Anemonen:

skriven

En finfin vecka som var kalasig. Migränen kunde du varit utan men är man van så går den över med. Jag har inte bloggat pga samma orsak som du inte har hunnit blogga. Så tungt när någon nära blir sjuk. Jag har i princip skött två hushåll och är inte den piggaste själv pga min nackskada. Jag brände ut mig efter den och när något händer som nära anhörig blir sjuk och jag måste ställa upp och göra mer än jag egentligen orkar slår det till och jag blir så trött och orkeslös. Men jag kommer igen det vet jag men pauser med olika saker måste till då. Tack för de fina kalasbilderna och så fotot på de vackra snödropparna. Så längtar till dessa vårtecken. Tack för besök hos mig

11 kiki freseese:

skriven

Härligt…man ska göra det bästa av det., 50 alltså. Kul med glaskursen som present.
/Kiki

12 Anni:

skriven

Migrän och kalas. Upp och ner. Så länge du slapp ställa in något festande kanske det var värt det? Hoppas jag!
Det ska bli toppenkul att ses, vi får se till att det är ett tillfälle med bättre väder än idag då det snöar (igen!) här.

Kommentera här: