Tacksam och mysigt

Även denna vecka kommer tacksamhetsinlägget på tisdagen istället för måndagen. En sammanfattning av föregående veckas guldkorn:
 
Långkalsonger
Regnjacka
Vetekuddar
Goda lagrade ostar
En medveten kram av Charles då han la armarna om mig och gav mig en riktig kram när jag lutade mig fram mot honom och dottern för att säga hej då.
Rattvärme
Att öl- och vinprovnngen gick bra
Avslappningsmassage
Två trevliga HLR-utbildningar
Nya bokningar
Promenad med vän
Kunna promenera helt ensam i mörkret utan att behöva vara rädd
Champagne
Att taket klarade sig när champagnekorken flög av, rätt upp i taket, ner på kristallglaset, splitter och vin i halva köket... En sommelier borde kanske veta att man inte lämnar en champagneflaska efter att man tagit bort grimman... (grannen ringde på dörren och vi gick över dit en stund)
 
Hos tisdagstema är det mysig som gäller. Kan inte tänka mig något mysigare just nu. Höstmys när det är som bäst!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Violen på Brandholmen:

skriven

Lille Charles måste vara det mysigaste som finns just nu! Stort att få en medveten kram! Sedan håller jag med dig, i det här vädret ska man vara tacksam över sina långkalsonger! De värmer gott!
Ha det bra!

2 Ake:

skriven

Och glada leende ansikten i hösten :) Lagrade ostar, champagne, öl och vin samt avslappningsmassage jo jag tackar ;)

3 Göran:

skriven

"Du och jag mamma har det mysigt"

4 Paula:

skriven

O så mycket myspys här! Visst är hösten på något vis mysets årstid, kura skymning, kramas, tända ljus och äta och dricka gott.
Kramen

5 Ulrika Landin:

skriven

Vilken trevlig och "glad" lista :)

6 BP:

skriven

Här fastnar jag på många punkter i din lista kan jag säga.
Långkallingar - inte än väl?! Ska du ha på dig dubbla uppsättningar när det är 10 minusgrader eller;-)
Regnjacka - ja, den behövdes verkligen de gångna dagarna.

Charles är världens sötaste unge:-)

Så himla kul att det går så bra för ditt företag - är stolt över dig!

En toppen lista med andra ord!

7 Susjos:

skriven

Åh, spontankram av barnbarnet..jo jag tackar jag!!
Liksom goa ostar och champagne...varma vetekuddar...ja jag förstår att du haft en bra vecka!
Kram på dej! ♥

8 Eva Trillian:

skriven

Mycket att relatera till i din lista :) Men så fastnar jag på bilden av mysigt och bara ler :) Livet kan allt vara rätt gott - också :) Tack och lov!

9 Mia:

skriven

Men kära nån, vilka myspunkter :) En hel drös!!

10 Klimakteriehäxan:

skriven

Härlig liten unge! Klart det är mysigt!

Kommentera här: